Aviseringar
Rensa alla

mmmmmm


ramona
Ämnesstartare

Pratat med en kille ett tag (vi kallar honom S) som jag Pussades med och grejer på en slags festival. han är väldigt ordentlig av sig men är 4 år äldre än mig.
Sen är det en annan kille (vi kan kalla honom K) som jag pratar med av och till, och för inte så länge sen (efter den förra såklart) så runkade jag av honom och så, han har haft mycket problem med knark och hade även rökt på under kvällen, han är 3 år äldre än mig.. men iallafall, vi gjorde inget mer.. känner mig så kluven och vet att det var sjukt onödigt eftersom att jag faktiskt känner något för S, fast vi har absolut inget mer än att vi strulade den kvällen bara.. Båda gångerna har alkohol varit inblandat!!

Nu till saken, till helgen så måste jag hitta någon att sova hos då jag inte vill vara ensam hemma i huset här 🙂 .. K vill sova här och säger att han skiter i att dra ut med sina vänner om han sover med mig. Helst skulle jag vilja sova med S men vi kommer ingen vart, vi smsar högst typ 5 sms om dagen och då är det helt värdelösa.
Vad ska jag göra? , ni är ju ungdomar o de flesta kanske ser det svåra i det hela, även fast jag inte beskrivit så bra.
Ska jag köra på K, eller helt enkelt vänta och försöka ge S lite tid? (har gått ca en månad sen vi strulade)


   
Citera

Den första verkar helt klart med ordentlig än den andra. har du frågat honom om du får sova hos honom? om inte så gör det [smile]


   
SvaraCitera
ramona
Ämnesstartare

volleyfantasten:

Den första verkar helt klart med ordentlig än den andra. har du frågat honom om du får sova hos honom? om inte så gör det

Kan jag väl inte bara göra? .. han har inte svarat på de sista smset jag skrev o då va de om o sova där, fast mer på skoj, för han frågar mig alltid när han är full.. men vill ju veta innan liksom. sen så tycker nog han att de är jobbigt att jag är 15 och han fyller 19..


   
SvaraCitera

räcker det inte med en tråd eller?


   
SvaraCitera
ramona
Ämnesstartare

Fingerprints:

räcker det inte med en tråd eller?

oj, min dator som krånglar, hur tar man bort?


   
SvaraCitera

ramona:

oj, min dator som krånglar, hur tar man bort?

kan inte, men kan tjinga på en mod

Exner:

?


   
SvaraCitera
Exner

Tråden raderad från Forum X/Snusk


   
SvaraCitera