Någon som känner igen mobilnumret 0738137228? Jag fick just ett paket från lekmer.se, som jag inte beställt. Jag kontaktade kundtjänst och begärde uppgifterna från beställningen, men allt de hade sparat var det där mobilnumret.
Då Ganon borde vara ute ur leken, Muppen?
Hon har väl låsts ett antal ggr sen den nya paragrafen kom till?
Knarko:
Då Ganon borde vara ute ur leken, Muppen?
Det är vad jag misstänker.
Knarko:
Hon har väl låsts ett antal ggr sen den nya paragrafen kom till?
Ja. Jag har nog låst henne 3-4 gånger sedan dess.
Åtta:
Det är vad jag misstänker.
Skickade inte Ganon hennes nr när Capture fick smset?
Sen kan det, vilket det förmodligen är, ett kontantkort som bara användas för att jäklas med dig, och säkert andra mods om den nu går så långt.
mediakatt:
Så, tja, falskt nummer?
Eller så ville Danling snacka med Åtta 🙂
Knarko:
Eller så ville Danling snacka med Åtta 🙂
I så fall kunde han väl ringt mig, istället för att skicka mig en leksak?
mediakatt:
Så, tja, falskt nummer?
Hmm, låter ju rätt troligt.
Åtta:
I så fall kunde han väl ringt mig, istället för att skicka mig en leksak?
Haha tänkte liiiiite fel där
Ja personen uppgav falskt nr isf 😛
Åtta:
0738137228
Det där är mitt gamla nummer, som både Muppen och Ganon har, så det är garanterat någon av dom.
Åtta:
Jag fick just ett paket från lekmer.se
Om du ämnar hämta paketet, förtälj här vad det innehöll.
Alltså, Ganon är långt utifrån leken. Han spenderar ju sin tid genom desperata försök få någon slags hållhake. Han har ju bland annat kontaktat mig på facebook om att sprida saker jag ska ha sagt.
Ögon i en plåthink:
Om du ämnar hämta paketet, förtälj här vad det innehöll.
Min förhoppning är att jag ska kunna få veta vad det är utan att behöva öppna det (då jag ämnar sända tillbaka det).
Issen:
Alltså, Ganon är långt utifrån leken.
Visst är det så. Men jag misstänker ändå Muppen mer, då det känns mer som hennes grej att sända mig en docka eller något dylikt.
Han känns mer och mer som en snubbe som hux flux kan spåra ur och skjuta ner massa barn på någon skola.
Lite läskig är han faktiskt.
Alexander Danling:
Han känns mer och mer som en snubbe som hux flux kan spåra ur och skjuta ner massa barn på någon skola.
Lite läskig är han faktiskt.
Muppen?
Det är väl för sjutton en hon 😛
eller du kanske menar Ganon?
Knarko:
eller du kanske menar Ganon?
Jag menar Ganon ja. Muppen tror jag inte är kapabel till något sådant, hon framstår inte lika frustrerad och arg som Ganon. Mer liten, ledsen och i behov av uppmärksamhet.