Har blivit kallad till att mönstra och jag har hört att man kommer genomföra ett teoriprov s.k. inskrivningstest. Har surfat på nätet men jag finner inget gammalt test eller bara några exempel.
Undrar om någon vet vart man kan hitta ett sådant prov, för det vore kul och testa sina kunskaper.
Det är ett logik test i princip, till exempel en geometriska figur och du ska räkna ut hur många mindre kuber den är gjord av.
Logiskt tänkande
Provet består av
- Logiskt tänkande
- Ordförståelse
- Rumsuppfattning
Går nog inte hitta ett sådant prov, har de nog tänkt på så det inte går att fuska.
Ice:
Provet består av
- Logiskt tänkande
- Ordförståelse
- Rumsuppfattning
Går nog inte hitta ett sådant prov, har de nog tänkt på så det inte går att fuska.
Fuska? Jag är inte ute efter provet nu i 2019. Jag vill hitta ett gammalt prov. Det finns ju stundtals med gamla högskoleprov, teoriprov (körkort) och nationella prov.
Malonexd:
Fuska? Jag är inte ute efter provet nu i 2019. Jag vill hitta ett gammalt prov. Det finns ju stundtals med gamla högskoleprov, teoriprov (körkort) och nationella prov.
Det är inget prov man pluggar till direkt.
Maymay:
Det är inget prov man pluggar till direkt.
Om man är desperat, kan man såklart plugga. Men hur effektivt det är vet jag inte. Jag är ute efter strukturen på provet så att skiten inte kommer som en chock
Malonexd:
Om man är desperat, kan man såklart plugga. Men hur effektivt det är vet jag inte. Jag är ute efter strukturen på provet så att skiten inte kommer som en chock
Tror det är frågor med alternativ du kan välja.