Aviseringar
Rensa alla

Musikhjälpen 2010


Ämnesstartare

NU ÄR DET SLUT [cry][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skänkte 50 spänn dit igår. Tycker att det är ett fint program [love]


   
SvaraCitera

Vad tomt det kommer kännas de närmsta nätterna. [sad]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Trevlig är han nog i vissa sammanhang ja. Men han och någon av hans fjantar till vänner i Slagsmålklubben bjöd en kompis syster på mindre bra grejor för ett par år sedan och sen skulle de bråka och ha sig

Okej då förstår jag! Du kan få kasta en sten i huvet på dem 🙂 Och jag håller med om att de är fjantar! Lite för gamla för att hålla på på det sättet tycker jag också.


   
SvaraCitera

Nirvana:

Okej då förstår jag! Du kan få kasta en sten i huvet på dem 🙂 Och jag håller med om att de är fjantar! Lite för gamla för att hålla på på det sättet tycker jag också.

Tack då ska jag överväga att kasta nästa gång jag ser honom! Men om jag ska vara ärlig började jag nästan gilla honom under den där natten han var gäst där. Han verkade ju väldigt trevlig och rolig där. [smile]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Han verkade ju väldigt trevlig och rolig där

Han kom fram o snacka med mej på krogen för nåra veckor sen, riktigt schysst.. Men´vet också att han för nåra år sen när mina vänner var typ 14 år försökte bjuda dem på hasch, inte helt bra kanske![n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana:

försökte bjuda dem på hasch, inte helt bra kanske!

Hoppar in lite här: det är väl upp till dem att säga nej då.

Sen undrar jag också vart pengarna går mer exakt. Mutor till de som köper barn för att de inte ska köpa barn?


   
SvaraCitera

Nirvana:

Han kom fram o snacka med mej på krogen för nåra veckor sen, riktigt schysst..

Haha vad läskigt det måste varit. Han ser ju riktigt obehaglig ut. I alla fall med de där glasögonen på. [crazy]

Nirvana:

Men´vet också att han för nåra år sen när mina vänner var typ 14 år försökte bjuda dem på hasch, inte helt bra kanske!

Nej det känns sådär genomtänkt att hålla på så mot minderåriga. Och då var väl hasch ändå ganska ofarligt om man jämför med vad han bjudit och lurat i andra. Men det känns ändå inte okej, men han kanske växer upp en dag han också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är bevisligen den enda som missat den där jävla Musikhjälpen 2010. Det lilla jag hört på radio och sett på TV tyckte jag bara bara en jävla massa tramsande. [sad]

De artister som helutuhle listade... uppträdde de "live in studio" eller... ?


   
SvaraCitera

loom:

Hoppar in lite här: det är väl upp till dem att säga nej då.

well, inte helt okej att bjuda 14 åringar på hasch ändå. Bara vad jag tycker...

El Guaje:

Haha vad läskigt det måste varit. Han ser ju riktigt obehaglig ut. I alla fall med de där glasögonen på.

a jag vet inte, ja prata inte så mkt med honom för han hade typ inget att säga, bara har ni trevligt??? hela tiden... prata mest med hans snygga kompis;D


   
SvaraCitera

Nirvana:

ja prata inte så mkt med honom för han hade typ inget att säga, bara har ni trevligt??? hela tiden... prata mest med hans snygga kompis;D

Haha, nej har svårt att tänka mig att den killen har speciellt mycket vettigt att säga. Så du missade nog inget när valde att tala med den andra. [bigsmile]


   
SvaraCitera