Hej hej behöver fylla på spotify listan med lite NY musik (alltså inte uttjatade låtar,utan nya låtar) kom med lite tips tack så är ni jätte snälla, kan lyssna på det mesta så länge det inte är rock, mest pop och house musik typ.
Då blir jag förstås tvungen att fråga vad det är för fel på rock?
Några låtar jag har lyssnat mycket på senast är Brains Out - Kim Cesarion, The Fire - Elin Bergman, Come With Me - Nora En Pure och I Follow Rivers - Lykke Li (inte så ny men jäkligt bra, både vanliga och Magician Remix)
emiliaa:
Då blir jag förstås tvungen att fråga vad det är för fel på rock?Några låtar jag har lyssnat mycket på senast är Brains Out - Kim Cesarion, The Fire - Elin Bergman, Come With Me - Nora En Pure och I Follow Rivers - Lykke Li (inte så ny men jäkligt bra, både vanliga och Magician Remix)
Det har aldrig varit min smak av musik bara.
swyrx:
Hej hej behöver fylla på spotify listan med lite NY musik (alltså inte uttjatade låtar,utan nya låtar) kom med lite tips tack så är ni jätte snälla, kan lyssna på det mesta så länge det inte är rock, mest pop och house musik typ.
Inte direkt begränsande. Vad lyssnar du på just nu?
https://soundcloud.com/galimatias/alina-baraz-galimatias-pretty
Galimatias ft Alina baraz - pretty thoughts……. njuuuuuut!
''mest pop och house musik typ''
Jävlar vilken tråkig musiksmak du har människa :O
Aaron:
''mest pop och house musik typ''Jävlar vilken tråkig musiksmak du har människa :O
skärp dig bror. behåll dessa elaka tankar för dig själv, du kanske sårar hen.
skärp dig bror. behåll dessa elaka tankar för dig själv, du kanske sårar hen.
Elaka , nej jag snackar om hen's 'musiksmak' inte om personen i fråga helt skilda saker !
Elaka , nej jag snackar om hen's 'musiksmak' inte om personen i fråga helt skilda saker !
jo men det är ändå elakt. folk har blivit ledsna för mindre.
ok, ingen rock
Inte nya precis men förhoppningsvis för dig 🙂
Rappp
Svensk skit