Deras nya album kmr ut 31 oktober:-)
OCH?
Some ppl might wanna know 😉
Bryr mig mer om Downs nya, om jag ska vara ärlig.
i slutet av augusti kommer Slaughterhouse mya album ut. mycket bättre
hahaa lyssnade på dom i 5an 6an, och på panic at the disco. guu, va ung jag känner mig. känns ju som nya band.
penja:
hahaa lyssnade på dom i 5an 6an, och på panic at the disco. guu, va ung jag känner mig. känns ju som nya band.
Har varit förälskad i panic at the disco av och till sen i write sins no tragedies kom ut^^ kom ihåg att jag såg deras video på mtv och tyckte den va as cool:-P
älskarom
cuzIcan:
Har varit förälskad i panic at the disco av och till sen i write sins no tragedies kom ut^^ kom ihåg att jag såg deras video på mtv och tyckte den va as cool:-P
Den har man lyssnat mycket på. Har på cd, haha!
Likaså My chemical romances black parade.
Dock inget jag lyssnar på numera. Men, kan ibland spela nån av dessa låtar. Mama, men dom. Lite fler med panic at the disco.
penja:
Likaså My chemical romances black parade. Dock inget jag lyssnar på numera. Men, kan ibland spela nån av dessa låtar. Mama, men dom. Lite fler med panic at the disco.
Gillar teenagers från den skivan och famous last words 🙂 och death är oxå grym:-D
*dead
*dead
Schism:
Bryr mig mer om Downs nya, om jag ska vara ärlig.
låter som riktig CP-rock.
Har inte brytt mig om dom sedan The Black Parade kom ut. Gick från energisk pop punk till något halvhjärtat försök till att vara prog rock. Det senaste jag hörde var den där låten där dom bara nynnar på refrängen.