Aviseringar
Rensa alla

Mysig farbror <3

mynona

Dan_the_ironman:

Jag la den i klotter så det är inget att ursäkta ;P

;P

Dan_the_ironman:

Jag blev helt chockad

Över att han var sympatisk?

Dan_the_ironman:

Exploaltering var inget som togs i åtanke då, och det var något han ångrade.

Jag kunde tänka mig att det var så. Min teori kanske låg nära sanningen? Att man då helt enkelt bara kände ett allmänt behov av att göra revolt mot både bra och dåliga tabun utan att urskiljning?

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Över att han var sympatisk?

Och hur fruktansvärt normal han var, hur dumt det än låter.

mynona:

Jag kunde tänka mig att det var så. Min teori kanske låg nära sanningen? Att man då helt enkelt bara kände ett allmänt behov av att göra revolt mot både bra och dåliga tabun utan att urskiljning?

Det är gott möjligt, men det var inte riktigt den förklaringen han gav, jag kan återkomma gällande det men nu är jag för trött.

SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

Och hur fruktansvärt normal han var, hur dumt det än låter.

Nej, jag förstår. Det är därför det alltid är klokt att förhålla sig strikt neutral som princip vid sådana samtal.

Dan_the_ironman:

jag kan återkomma gällande det men nu är jag för trött.

Ja, återkom gärna med den saken. Sådant är intressant. Sov gott.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja, återkom gärna med den saken. Sådant är intressant. Sov gott.

Jo, den anledningen han gav var att synen i de kretsarna var att något sexuellt inte kunde vara negativt. De glömde bort att folk kunde befinna sig i känsliga skeden i livet (han menade nog barn här).

Men nu glömde jag bort vad han sa mer.... Jag får återkomma.

SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

Jo, den anledningen han gav var att synen i de kretsarna var att något sexuellt inte kunde vara negativt.

Det låter som jag kunde tänka mig - det var ju faktiskt också i stort en motsatt syn till hur det var innan.

Dan_the_ironman:

Men nu glömde jag bort vad han sa mer.... Jag får återkomma.

Du får.[wink]

SvaraCitera