d spöregnar,blixtrar o åskar !!! passar mitt mood perfekt mys pysigt
drömde nyss en skum dröm att världen blev zombie
näääe vart bor du? sthlm va
vill inte ha åska för då måste jag shutta down allt och låta bli att duscha
mm sthlm =)
enhimmelskdrog:
vill inte ha åska för då måste jag shutta down allt och låta bli att duscha
vrf
Mm det är mysigt. Men jag eee lite rädd.
Angelize:
vrf
pga: landet
Det är fett nice men passar bättre på kvällen. Vill också drömma om att hela världen blir zombie. Eller bättre om det ej vore en dröm. Fast med zombies a la Dawn of the dead, den första. Om jag vinner på lotto ska jag köpa ett zombieproof hus. Em ve hå
och ingen tv har man
enhimmelskdrog:
låta bli att duscha
Kan du förklara det där?
Cornucopia:
Kan du förklara det där?
man ska itne hålla på med kranar och vatten när det åskar
fast det åskar ju inte här nu, så jag har duschat
enhimmelskdrog:
man ska itne hålla på med kranar och vatten när det åskar
Det har jag inte hört talas om förut . Är man inte säker om man är i huset?
Cornucopia:
Det har jag inte hört talas om förut . Är man inte säker om man är i huset?
nej, kan slå ner så det kommer kulblixtar ur eluttag och grejer om man bor lite off (vet att detta är sant för pappa och flera jag känner har varit med om det). duschandet är jag inte helt säker på, har bara fått lära mig att man inte ska stå vid diskbänken eller duscha etc när det åskar
Angelize:
d spöregnar,blixtrar o åskar !!! passar mitt mood perfekt mys pysigt
mh här med jättemysigt
nu ska jag dricka te och spela baldur's gate. < 3
enhimmelskdrog:
nej, kan slå ner så det kommer kulblixtar ur eluttag och grejer om man bor lite off (vet att detta är sant för pappa och flera jag känner har varit med om det). duschandet är jag inte helt säker på, har bara fått lära mig att man inte ska stå vid diskbänken eller duscha etc när det åskar
Brukar koppla ur saker när det åskar då elektroniken överbelastas och pakar vid blixnedslag, men kulblixtar och undvikande av diskbänk har jag aldrig hört talas om. Tack för infon! Kommer bli fett paranoid på landet.