isola:
Borde egentligen gråta. Har 727272 saker att gråta för, men gör inte.
Du gråter inombords, släpp ut allt på en kudde...=) eller en kompis axel
Igår. Vet inte riktigt varför.
DumFan:
Alla mina husdjur dog samma kväll,
Hjälp. Vad hände?
isola:
Hjälp. Vad hände?
Hade 2 marsvin... En av dem blev sjuk ganska fort, släpade typ bakbenen efter sig, åkte in till djursjukhuset och blev tvungen att avliva henne
Hon bodde tillsammans med sin syster som hon levt ihop med hela livet. Marsvin är ju flockdjur, så fick avliva systern också eftersom hon hade blivit ensam och deprimerad av att bo ensam:(
Igår, en polare jag har snackat med jättemycket blev jättesur på mig för ett par dagar sen och blockade mig från msn och sa det igår via steam, det kom väldig.. överraskande och jag var redan depp så.. Och ja, jag är en väldigt känslig person. ;o
de va ett tag sen. en vecka kanske nu. Jag vill gråta men kan inte. Det gör alltid ont men jag kan inte gråta.
igår. kände mig jättedålig
Ganska nyligen, kommer inte ihåg när, tiden flyter ihop.
Jag har kommit på mig själv med att vara "kär" i en klasskompis, men jag känner mig så värdelös och är så paranoid.
Mitt i allt så fick jag höra att en bra vän var kär i mig sedan typ ett halvår tillbaka, och dessutom är hennes kille en klasskompis. Hon lyckades få mig att tro att jag antagligen inte har en chans och eftersom jag är så jävla paranoid så sitter det fasst.
Det hela känns så p12 att man bara kan skratta åt det I guess. ;P
Idag. En timme sedan. Hjärtevärk. Av den värsta sorten.
minns faktiskt inte konstigt nog. var kanske någon/några veckor sen. vet ej
för typ fem dagar sedan, pga nedstämd och aslångt hemifrån. massa folk + nykter. herrn som ej ska talas om. jag vet inte, röran i mitt huvud, helt enkelt.
Typ två veckor sen kanske. Hade tusen miljoner känslor (läs: hormoner) i kroppen och dom behövde ta vägen någonstans.
i söndags när jag satte mig på tåget. ville inte åka hem för allt är fel och ofärdigt och blä.
Jag tror senast var när jag fick ett brev från min lilla kusin. Tyckte det var så sött och jag blev glad för att hon brydde sig om mig och tog sin tid på att skriva ett brev till just mig.
Jag fick ett brev av henne idag också. Innuti brevet låg det ett litet vykort med en kattunge på. På baksidan stod det:
"Du är världens bästa kusin på hela jorden. Du är min favoritkusin. Många kramar Juline."
Blev jätteglad!
Idag, pga. jag har mina anledningar.