Aviseringar
Rensa alla

När grät ni senast - varför?

Ämnesstartare

Grät idag och igår (kl är över 23:59) pga. att jag är tjock och saknar mamma

SvaraCitera
Ämnesstartare

gråter varje dag, pga att alla på um är så elaka[sad]

SvaraCitera

kebu12:

gråter varje dag, pga att alla på um är så elaka

var övertygad om att ditt inlägg skulle handla om gråtrunkning, känner mig fördomsfull nu[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

igår. Det här låter helsjukt. Men jag satt på mina fötter så länge att de blev helt bortdomnade, och sen kunde jag inte alls stå upp. Det gjorde asont, och jag blev alldeles tårögd. Mina fötter brukar somna, men inte så här mycket!! [shake]

SvaraCitera
smisk

Igår när jag fick reda på att min farmor dog grät jag inte. Men sen när min syster kom in på mitt rum, helt röd och söndergråten, brast det. Inte hjälpte det heller att hon gång på gång sa "Jag fick aldrig säga hej då". 🙁
Till och med en känslokall markatta som jag kan inte hålla mig då.

SvaraCitera
Kouki

Idag.
Fått reda på att min väns lillebror/bekant till mig har dött.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var övertygad om att ditt inlägg skulle handla om gråtrunkning, känner mig fördomsfull nu[blush]

gör det ju på sätt och vis, runkar ju hela tiden, alltså också när jag gråter[cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Just nu, fick precis veta att en kompis e självmordsbenägen. Fan inte lätt o bära när man själv mår piss. hoppas d löser sig med honom

SvaraCitera

NYSS
för jag kan inte somna och jag ska upp aptidigt idag.....................[chocked]

SvaraCitera
time
 time

Igår natt när sömnbristen och PMS slog till, på mindre än en minut gick jag från att vara rosenrasande till att skratta åt mig själv till att gråta för att jag inte förstod hur i hela fridens min pojkvän kan orka med mig när jag är en tidsinställd bomb en gång i månaden.

(hans svar var att det ligger ett underhållningsvärde i det. [love])

SvaraCitera

Nyss för att jag blev fucking dissad!

SvaraCitera

Igår,bråkade med pojkvänen...Stog ute och rökte o grät...sen ringde han och vi snackade och då blev de bättre <3

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyss.

SvaraCitera
Ämnesstartare

började gråta litegrann inatt utan anledning när jag låg och lyssnade på ljudbok (liftarens guide till galaxen...), tror det kan ha varit för att jag var så avslappnad och tom i huvudet, kanske.

SvaraCitera

Har inte gråtit på 8 månader. Minns ingen gång innan i alla fall.

SvaraCitera