låg i min säng och lyssnade på cure och stirrade i taket och kunde inte sova och tänkte på en person jag älskar som jag inte träffat på länge ty hon är bortrest och föll en tår pga emotionell bög
känner mig halv
bläää
Dräparen:
bläää
nog är det jobbigt men en månad är ju ingenting!
god, be a man, dog
ps akta dig för mat och sömnbrist pga påverkar humör
Nu pga en pojke som är dum
vrukt:
nog är det jobbigt men en månad är ju ingenting!
god, be a man, dog
jaa, det är i och för sig sant! sedan har vi liksom ett helt liv tillsammans, och nu är det bara tre veckor tills hon är hemma igen och även om det känns som hon varit borta sjukt länge så är det inte så länge tills vi ses igen.
vrukt:
ps akta dig för mat och sömnbrist pga påverkar humör
ja, låter som ett sunt tips. sover dock hela tiden men är väldigt slarvig med ätandet :---(
skall du på "nyårsfekken" för övrigt?
Typ... Igår p.g.a var arg för att allt gick åt skogen hela dagen.
dansanattenlång:
Varför?
Svartsjuk og hatisk
dock inte hatisk mot personen i fråga, får bara så extremt kass självkänsla ibland.
Ett tag sedan. Pga vissa anledningar.
genus:
får bara så extremt kass självkänsla ibland.
ok :/
Jag gråter och gråter.. kan inte sova. Vill så gärna sova så att tiden kan gå men det händer inte..
Berättade sanningen bakom en stor lögn precis innan Julafton och nu straffas jag för det rejält.. Visst förtjänar jag inte mer än så för att ha ljugit under lång tid men jag kände att jag ändå blev tvungen att göra det rätta tillslut
Helvetes jävla skit om det här inte löser sig, vet inte hur jag ska klara mig då..
grät igår för jag drömde att min vän gick bakom ryggen på mig
jag känner att jag snart kommer börja gråta, det var längesen jag grät i vaket tillstånd för att jag var ledsen, och just nu vet jag inte ens varför jag är ledsen.
Några veckor sedan vaknade jag och hade drömt att en av mina katter dött :'(
grät för några veckor sen när min bästa vän sa jag inte va hans bästa kanske låter lite dumt men liksom jag bygger upp allting tills jag får ett utbrott den där saken va det som "fick bägaren att svämma över" fast han e ett arsle igen så det blir nog fan snart igen
för någon timme sen, min pojkvän e arg.
gråter ibland när jag ser på tv/film, lite fööör ofta...
annars gråter jag typ aldrig. Grät på riktigt irl för något år sen när jag inte villa tänka på att min styvpappa kunde dö pga. dåligt hjärta och i olycka, och jag kanske inte hann göra allt ok mellan oss.
för 4 timmar sedan. vill gråta nu med, men håller det inne.