nån vecka sen. Grät mig till sömn. Grät för att jag är så enormt ful, oälskad, ignorerad, ensam och retad.
Annars gråter jag inombords varje dag.
grät i förrgår när jag tänkte på påhittade olyckliga scenarion, men egentligen var jag bara lite rädd
Grät igår. När jag tänkte på att det alltid kommer finnas folk som mår skit.
Har rätt svårt för att gråta actual tårar, men jag är ledsen ofta och känner ofta för att gråta, eller skrika...
I så fall var det igårkväll. Var nedstämd hela dan, och på kvällen blev det värre. Anledningen är komplicerad då jag varit nedstämd så länge, men det som triggade det igårkväll var väl att jag tänkte att jag kommer faila skolan och dö ensam alldeles för tidigt.
Tidigare idag grät jag. Jag grät för att livet var så fint, men att jag inte vet vad jag ska göra med det. Eller kanske mer för att jag inte gör det jag vet att jag borde och vill göra. Eller för att jag var förvirrad. Jag vet inte riktigt.
Fast jag gråter inte på riktigt, det kommer kanske en tår men inget mer. Sist jag riktigt grät var väl när jag hade så mycket huvudvärk att huvudet kändes som om det skulle sprängas och det var några månader sedan.
började gråta jättemycket idag av att jag råkade lyssna på johnny cashs cover på hurt, vet inte riktigt varför, men den kanske berörde mig på något sätt.
har nog inte gråtit alls på över ett år och trodde att jag tappat förmågan att känna mina känslor öht, så det känns bra att veta att det kanske faktiskt fortfarande sitter en liten människa och gömmer sig någonstans i mig![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Grät för en vecka sen pga ett dödsfall och hur uppfuckat allt blir när folk bestämmer sig för att försvinna. Etc.
igår, självömkan typ
Jag grät senast för ett par timmar sedan av självömkan. Kändes skönt, men blev pinsamt då jag var på gymmet. Så fick rusa hem ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
rinner ofta tårar när jag kollar på djurprogram. stackars djur. gråter dock aldrig för mig själv och det är bra pga dte leder ingen vart, dock får man ju ur känslo9r såklart men jag vill inte vara en sådan person som tänker på mig själv jämt.
äh för fan isola, ta dig i kragen och fixa det här nurååå tänker jag när något är fel. så fixar jag det och sen kollar jag på djurprogram.
det är mitt liv det.
I fredags började jag nästan gråta, under spanskalektionen.
Grät igår och vet inte varför. Hur ofta jag gråter är ojämnt men iaf några gånger/vecka.
Basket_Case:
vet inte varför
![[love]](/img/smilies/love.gif)
amsi:
Awww ^-^ Tack