Aviseringar
Rensa alla

När grät ni senast - varför?

Ämnesstartare

hade väl med episod 18 av kanon att göra, typ igår.

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Ljug och säg att det är ett vårskrik, som i Ronja Rövardotter

hon har just fått en tablett för sitt märkliga sätt att börja skrika så fort det blir vår.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

hon har just fått en tablett för sitt märkliga sätt att börja skrika så fort det blir vår.

jävla skittablett.

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jävla skittablett.

verkligen inte. farmakologi är den nya världsreligionen. det är bara winnerbäck som är luddit.

SvaraCitera
Ämnesstartare

typ nu pga jävla skola

jävla sånt som inte löser sig

irriterande!!!!!! blir gött att gå i samma skola som mitt våldtagarex

love it

SvaraCitera

En månad sedan, jag tänkte på hur dagens samhälle ser ut och hur idiotisk svensken har blivit.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

verkligen inte. farmakologi är den nya världsreligionen. det är bara winnerbäck som är luddit.

du har rätt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gråter stortsett aldrig, och om det skulle handa så ar det for att jag skrattar alldeles for hårt [crazy]

SvaraCitera

Blev glad när jag tänkte på att det är måndag och att det är nya personer på halv åtta hos mig nu.

SvaraCitera
Lounge

BLODÅDRA:

Blev glad när jag tänkte på att det är måndag och att det är nya personer på halv åtta hos mig nu.

som säger schex och lacktriss 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer väldigt sällan att jag gråter, men var nära att börja gråta igår efter en viss fotbollsmatch. [blush]

SvaraCitera
ardnas

jag grät sist för.. någon vecka sen. För att livet är ett enda långt maratonlopp och hade panik.

brukar inte gråta ofta men när jag väl gör det så kommer det utan förvarning och i stor skala, gråter i upp till 4 timmar. över vad kan jag inte svara på exakt.[tard]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Igår kväll/i natt, som en galning. P.g.a att jag kände mig väldigt sårad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

väldigt sårad.

Why?

Ont: idag. Fick ett meddelande från en läkare som hjälpt mig ofattbart mycket genom åren och blev rörd när jag påmindes om alltihopa. Herregud, snart börjar jag väl igen.

SvaraCitera
Junis

i tisdags, jag kollade på en dokuentän om mobbing och de filmede en 11 årig pojkes begravning [sad]

SvaraCitera