Jag gråter varje kväll för att få utlopp för mina känslor och det känns förjävla bra efteråt.
Jag grät inte, men jag höll nästan på att börja gråta när jag gick förbi det astråkiga Skansen och Gröna lund idag på min lilla promenad. Gick så jäkla långt och så ångrade jag mig, ville bara hem. Men var tvungen att gå i typ 30 minuter, pallade inte. Ville bara dö.
Varje gång jag ser på Jurassic park, pga att den tar slut
lördag pga ångest. tror ja.
Det här är en nedstämmande tråd
för en stund sedan usch vad aktiv jag blivit i den här tråden, trots att jag egentligen mår bättre än tidigare. men det kanske är nyttigt att gråta ibland.
nyss pga tröttt
Började gråta i duschen aldelles nyss.. Aldrig gjort det förut.. Jag klarar inte det här
grät inatt hela tre ggr under filmen Eat Pray Love, helt sjukt
vet inte riktigt, men brukar gråta i sömnen..har vaknat av det själv några gånger och mina kompisar brukar säg det till mig
När jag kollade på film - The Impossible . : /
På en fylla i början utav oktober. Anledningen minns jag inte dock.
jag grät precis nu
pga allt är så jobbigt å missförstått me mamma o pappa
ringde min pojkvän å sa "jag e ledsen" o sen ba släppte det o allt kom ut rejält
stackarn hihi
jag typ skrek usch kanske skulle ringa å be om ursäkt fast ne han vill inte ha nån ursäkt för han älskar mig det gör han
Börjar morgonen med att gråta. Har inget att säga till om och det sårar verkligen Inget har nånsin gjort såhär ont men känns som att jag möts av likgiltighet och kyla..