Aviseringar
Rensa alla

När grät ni senast - varför?

Ämnesstartare

Jag gråter varje kväll för att få utlopp för mina känslor och det känns förjävla bra efteråt.[cute]

SvaraCitera

Jag grät inte, men jag höll nästan på att börja gråta när jag gick förbi det astråkiga Skansen och Gröna lund idag på min lilla promenad. Gick så jäkla långt och så ångrade jag mig, ville bara hem. Men var tvungen att gå i typ 30 minuter, pallade inte. Ville bara dö.

SvaraCitera

Varje gång jag ser på Jurassic park, pga att den tar slut[sad]

SvaraCitera

lördag pga ångest. tror ja.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är en nedstämmande tråd

SvaraCitera

för en stund sedan [cute] usch vad aktiv jag blivit i den här tråden, trots att jag egentligen mår bättre än tidigare. men det kanske är nyttigt att gråta ibland.

SvaraCitera
seasaw

nyss pga tröttt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Började gråta i duschen aldelles nyss.. Aldrig gjort det förut.. Jag klarar inte det här [sad]

SvaraCitera
seasaw

grät inatt hela tre ggr under filmen Eat Pray Love, helt sjukt

SvaraCitera
votka

vet inte riktigt, men brukar gråta i sömnen..har vaknat av det själv några gånger och mina kompisar brukar säg det till mig [cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag kollade på film - The Impossible . : /

SvaraCitera
Ämnesstartare

På en fylla i början utav oktober. Anledningen minns jag inte dock.

SvaraCitera
Paseo

jag grät precis nu
pga allt är så jobbigt å missförstått me mamma o pappa
ringde min pojkvän å sa "jag e ledsen" o sen ba släppte det o allt kom ut rejält
stackarn hihi

SvaraCitera
Paseo

jag typ skrek usch kanske skulle ringa å be om ursäkt fast ne han vill inte ha nån ursäkt för han älskar mig det gör han

SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar morgonen med att gråta. Har inget att säga till om och det sårar verkligen [sad] Inget har nånsin gjort såhär ont men känns som att jag möts av likgiltighet och kyla..

SvaraCitera