Aviseringar
Rensa alla

När grät ni senast - varför?

höll på att fälla en tår igår när jag läste att prinsessan diana hade varit farmor nu om hon överlevt bilolyckan. är oerhört svag för "tänk om"-scenarion och typ hälften av gångerna jag gråter är för att jag dagdrömt ihop något sådant med tillhörande mentalt sepiafilter

men senaste gången jag grät var nog för tre veckor sedan. läste nog om gamla människor eller något, de brukar alltid få mig att gråta. uäh

SvaraCitera

För någon timme sen...

SvaraCitera

Igår - började tänka på dåliga minnen 

SvaraCitera
Ämnesstartare

när ja handla senast, tur var hade ja mina solglasögon

SvaraCitera
Ämnesstartare

right-in-the-feels.gif

SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter lite konstigt men, förra året. Hade hänt lite saker.

SvaraCitera
Yaren

Igår. Det tog slut mellan mig och en kille jag var "på g" med 

SvaraCitera

Pratade med min farmor om hur jag hade det hemma

SvaraCitera

När jag kom hem från en resa med musikskolan från Västerås för 2 veckor sedan. Berodde på flera saker.
Dels för att jag varit omgiven av människor ich pratat och skrattat o nu var helt själv och kände mig så ensam
Dels för att (ni kan läsa det i min tråd som heter "Vad ska jag göra?") jag ville fortsätta umgås med en kille jag träffat men förstod nästan då att det inte kommer hända.
Tredje och sista; Jag hade inte sovit på lite mer än ett dygn så var nog det som var anledningen att tårarna sprutade.

SvaraCitera
Ämnesstartare

typ 10 min sen

ångest som bottnade i nåt slags självförakt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag, för att jag är ensam och värdelös. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

The witcher 3 slutet när man säger hejdå till ciri right in the feels 

SvaraCitera

För en stund sen, var ute på en av mina sista ridturer med min älskade prins. Fattar inte hur jag ska klara att leva utan honom, mitt lilla hjärta. Dör lite inombords varje gång jag tänker på det, usch. Snapchat-7747087129541874382.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Förra året.

SvaraCitera
Lounge

Ejexflo:
För en stund sen, var ute på en av mina sista ridturer med min älskade prins. Fattar inte hur jag ska klara att leva utan honom, mitt lilla hjärta. Dör lite inombords varje gång jag tänker på det, usch. Snapchat-7747087129541874382.jpg

Vad kommer hända? 🙁

SvaraCitera