Aviseringar
Rensa alla

När hade du sex senast?

Lily89

1,5 vecka sen... har aldrig klarat mer än högst 1,5 månad utan :O.. Förstår inte vrf ni väntar i flera månader?? så svårt är det ju inte att få sex om man vill :S om man inte är ful vill säga..

SvaraCitera

Lily89:

så svårt är det ju inte att få sex om man vill :S om man inte är ful vill säga..

För tjejer är det inte vidare svårt nej. Ni behöver i princip bara se någorlunda bra ut.

SvaraCitera

I söndags. Första tjejsexet på måååååååånader.

SvaraCitera

tror det var mitt förr förra liv.

SvaraCitera
Lily89

Maj Lis Lööw:

För tjejer är det inte vidare svårt nej. Ni behöver i princip bara se någorlunda bra ut.

någorlunda bra ut? beror väl på hur snygg killen är också 😛 lite krav har ni vääl for hilvede..

SvaraCitera
Sterd

Lily89:

någorlunda bra ut? beror väl på hur snygg killen är också 😛 lite krav har ni vääl for hilvede..

Vad han försöker säga är att killar har mycket svårare att få ligg än tjejer. Mycket, mycket svårare. Det är ju inte som att man går och väntar frivilligt i flera månader/år.

Den här tråden känns som ännu en göra-killar-deppade-tråd. [cute]

Jag vet inte när det var senast. Midsommarafton? Nu ser det ut att bli en rejäl torka igen.

SvaraCitera

Lily89:

Tja, kan inte tala för andra. Men för min egen del är jag inte så kräsen. Bara hon inte är smällfet, pinnsmal, acne i hela ansiktet och utstående kanintänder och är hyfsat snygg så funkar det för mig.

SvaraCitera

Senaaast, var väl natten till nationaldagen.
Hemskt var det också.

SvaraCitera

4 år sedan eller någonting

SvaraCitera

mycket länge sedan

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera