neoism nu
så, prata inte om annat än poängen, eld är eld, is är is, hunger är hunger, ris är ris, smärta är smärta, blod är rött, pengar är pengar, blod är rött, våra lagar är våra lagar, en färg är en färg, en anka är en anka, en lögn är en lögn, människor är människor, drömmar är drömmar, dårar är dårar, drömmar är "mis" i misär, allt eller inget.
Tänker på Drottning Omma när jag ser den där gif:en.
Drömde om henne inatt.
krasch:
Tänker på Drottning Omma när jag ser den där gif:en.
Vem?
timeisrunningout:
Drömde om henne inatt.
Bob?
Liebestraum:
Vem?
Omma är en sagodrottning som ska ha levt under förkristen tid på Omberg i Ödeshögs och Vadstena kommuner i Östergötland.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Drottning_Omma
Hon ska ha haft ugglehuvud.
Liebestraum:
Bob?
Nej, Laura. Bob är min metafor för ångest.
krasch:
Omma är en sagodrottning som ska ha levt under förkristen tid på Omberg i Ödeshögs och Vadstena kommuner i Östergötland.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Drottning_OmmaHon ska ha haft ugglehuvud.
Lustig sak att tänka på, men gillar ortsnamnet Ödeshög det låter så "nej, vi ger upp"
timeisrunningout:
Nej, Laura. Bob är min metafor för ångest.
Trodde du var bob, eller är det vad du säger?
Liebestraum:
Lustig sak att tänka på
Näää. Eller kanske.
Liebestraum:
men gillar ortsnamnet Ödeshög det låter så "nej, vi ger upp"
Haha eller hur! 😀
Tror det är lite så där.
krasch:
Näää. Eller kanske.
tycker nog så för att jag var obekant med det
krasch:
Tror det är lite så där.
hoppas det
Liebestraum:
tycker nog så för att jag var obekant med det
Ok, då har du väl rätt.
Liebestraum:
hoppas det
Frågade mamma (för jag kommer inte ihåg senast jag var i Ödeshög). Hon sa att det är så där.
krasch:
Frågade mamma (för jag kommer inte ihåg senast jag var i Ödeshög). Hon sa att det är så där.
Härligt
Liebestraum:
Trodde du var bob, eller är det vad du säger?
Nej, om jag upplever ångest kommer den krypandes precis som Bob. Hoppar fram som en ninja och är ostoppbar. Därför kallar jag all ångest för Bob, hellre än att säga ångest. Jag menar alltså inte att jag är Bob.