Hejsan redan som liten har jag haft komplex över min näsa det började med att jag gick runt och kollade på hur alla andras näsor såg ut dessutom min egen, senare i livet när jag blev cirka 14 så satt jag hemma hos min kompis och med hans lillebror dom började garva o sa att jag hade en pukel på näsan sen var det inte mer med det. När jag sedan kom hem började jag kolla sjukt mycket i speglen och tyckte att den var tjock och krokig nu går det inte en dag utan att jag kollar mig i spegel och kollar och man kan klart konstatera att den är både tjock och krokig.
Finns det nåt sätt man kan göra den mindre på förutom operaion då för jag är inte 18 ännu?
Är villlig att göra det mesta för att få min näsa fin.
du kan ju hugga av den eller fila ner den även om resultatet nog inte blir så bra.
Blir nog skit bra.
har också en puckel på näsan
Mindre kuuul :/, inga tips ?
Jag gillar krokiga och puckliga näsor. Det är nice.
finns inga tips att ge
menade btw att jag också har en knöl på näsan men vem bryr sig
Alright, men allmänheten tycker inte det, och jag letar efter tips på hur man ska kunna få dom mindre och mindre krokiga 🙂
Nej, vet inte hur den ser ut.-
Du kan inte få den mindre utan operation, så, åk utomlands och operera den.
Eller så tar du den billiga vägen - jobba på din självkänsla.
Tycker du inte det är sjukt att du blir så påverkad av en människas ord?
Hjäper väl inte hur mycket självkänsla man har om folk garvar åt en?, ska man garva med då eller hähä jag har en turknäsa :D? ;o
helpmeoutdudes:
ähä jag har en turknäsa :D? ;o
Får fett mycket ragg tack vare min turknäsa!
Jag har också en "knöl" på näsan, tror faktiskt att det är ganska vanligt 🙂
helpmeoutdudes:
Finns det nåt sätt man kan göra den mindre på förutom operaion då för jag är inte 18 ännu?
Du kan sminka dig så nästan ser bredare eller smalare ut. (: