Snusmumriken:
Därför undrar jag nu om ni har några tips? Någon som har erfarenhet av detta kanske?
Jag har massa erfarenhet. Jag har helt enkelt inte kunnat sluta. Jag har verkligen provat ALLT. Kom för ett tag sen på en ny metod.
Upptäckte till min stora förvåning att det var en nagel som jag inte bitit på en hel helg (mycket för att vara mig) och då tänkte jag, att jag målar den här nageln. Så kommer jag ihåg att jag inte ska bita på den, försöka iaf! Alla andra fick jag bita på. När det funkade målade jag en till och en till. Nu 1 ½ månad senare har jag en hel hand målad och målet är att kunna måla alla och tillslut ska det upphöra helt.
För jag känner mig verkligen fin och det känns SÅ bra att ha fina naglar. Kommer jag ihåg den känslan kanske det går att sluta. Visst har jag fuskat någon enstaka gång på de målade naglarna, men inte mycket! Jag filar dem när det behövs.
Oj vad långt detta blev
Ja som Bl0cket säger
måla naglarna!
det är så jag slutade bita 🙂
dock så börjar jag bita om någon nagel går av typ -.-
men om du målar naglarna så blir det äckligt att bita samt att du inte vill förstöra det hårda jobbet du lagt ned 😉
Sluta, helt enkelt.
Idiotsäkert.
Bl0cket:
Nu 1 ½ månad senare har jag en hel hand målad och målet är att kunna måla alla och tillslut ska det upphöra helt.
wow, tack så mycket för tipset ska testa det!
whatever:
måla naglarna!
det är så jag slutade bita 🙂
återigen, tack så mycket!
fantasilös:
Sluta, helt enkelt.
Hahaha.