Aviseringar
Rensa alla

Nagellack

Ämnesstartare

Hej jag är 16 år och homosexuell. Men jag är inte vad man förr hade kallat fjollig utan jag är liksom en person man nog inte hade trott var homo. Jag har aldrig känt mig metrosexuell(gilla smink som man) men jag känner verkligen att jag hade velat prova ha nagellack(svart färg, jag har endå gränser). 
är dock rädd hur mina päron ska reagera.

vad hade ni gjort?

Citera
Ämnesstartare

Tråkigt att inga svarar:(

SvaraCitera

Varför du inte fått några svar på ditt inlägg beror nog på följande tvo orsaker.

> dels har UM så få aktiva medlemmar samt...

> dels ställer du frågan hur dina föräldrar kommer att reagera och det är ju en omöjlig fråga för oss att besvara. Du om någon känner dom ju bäst och vet ju bäste hur deras reaktion kommer att bli.

Rent allmänt så känner jag ingen bög dvs jag har ingen bög i min bekantskapskrets så jag kan inte besvara din fråga vad beträffar inre kompiskretsen. Men skulle jag få se någon kille med svartlackade naglar så skulle jag inte reagera över huvud taget. Jag vet att punkarna förr, oavsett sexuell läggning dvs även straighta, hade svartlackade naglar. Personligen tycker jag att det är snyggt med svartlackade naglar, oavsett kön och sexuella läggning.   Tumme upp

Btw, The King Of Darkness dvs hårdrockens överstepräst - Ozzy Osbourne från gamla Black Sabbath har väl alltid haft svartlackade naglar, och han är gift och straight, och det är det väl ingen som reagerat negativt på. Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again:
Varför du inte fått några svar på ditt inlägg beror nog på följande tvo orsaker.

> dels har UM så få aktiva medlemmar samt...

> dels ställer du frågan hur dina föräldrar kommer att reagera och det är ju en omöjlig fråga för oss att besvara. Du om någon känner dom ju bäst och vet ju bäste hur deras reaktion kommer att bli.

Rent allmänt så känner jag ingen bög dvs jag har ingen bög i min bekantskapskrets så jag kan inte besvara din fråga vad beträffar inre kompiskretsen. Men skulle jag få se någon kille med svartlackade naglar så skulle jag inte reagera över huvud taget. Jag vet att punkarna förr, oavsett sexuell läggning dvs även straighta, hade svartlackade naglar. Personligen tycker jag att det är snyggt med svartlackade naglar, oavsett kön och sexuella läggning.   Tumme upp

Btw, The King Of Darkness dvs hårdrockens överstepräst - Ozzy Osbourne från gamla Black Sabbath har väl alltid haft svartlackade naglar, och han är gift och straight, och det är det väl ingen som reagerat negativt på. Hjärta

Sant, såklart det är en omöjlig fråga att svara på !

tack för svaret, ska försöka våga:)

SvaraCitera

Kör hårt bram

SvaraCitera

Kör för tusan!
Hade inte reagerat alls. Det är fint och modigt att våga, och om någon frågar så är det väl bara att säga som det är. Svarta naglar var och är fortfarande, som Make Sweden Great Again säger, populärt inom punkkulturen. Inget konstigt alls. Glad

SvaraCitera

i Sverige är vad som helst fritt så kör bara liksom 😛

SvaraCitera
L Y S

lundaelev: är dock rädd hur mina päron ska reagera.

Hej, vet dina föräldrar att du är gay?

SvaraCitera
Ämnesstartare

L Y S:

Hej, vet dina föräldrar att du är gay?

Har sagt att jag är bi(vilket de flesta inte är utan de e bara lättare än att va bög). 

SvaraCitera

lundaelev:

Har sagt att jag är bi(vilket de flesta inte är utan de e bara lättare än att va bög). 

Nån kan nog ta illa upp av dedär bara så du vet

SvaraCitera

lundaelev:

Du behövde inte lägga till det sista

SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Nån kan nog ta illa upp av dedär bara så du vet

Jag överdrev lite:) men av alla jag känner så är det så!

SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

Du behövde inte lägga till det sista

Om jag utgår utgår från alla jag känner inom den gruppen så har det varit sant. Men vill inte kränka någon.

SvaraCitera

lundaelev:

Om jag utgår utgår från alla jag känner inom den gruppen så har det varit sant. Men vill inte kränka någon.

Skeptisk

SvaraCitera
mdma
 mdma

cringe

SvaraCitera