trexo0:
jodå 😛 men har inte orkat installera nu efter att ajg formaterade om min dator
steamid? =)
caroliine:
steamid
trexo0 så klart (A) men jag lirar ju typ inte längre:P bögar mig på småbanor ibalnd typ massa fy banor 😛 fy buzzkill
caroliine:
steamid? =)
Coldline
Libertad:
Känns lite smått off att komma med en snygg "tjejer kan minsann inte spela CS!!! "-grej, såhär fyra-fem år efter att CS dött.
Blir lite... blekt.
Det sa jag inte, jag sa att jag ville köra med en tjej , dessutom vill jag minnas att CS är lika stort som förr, kanske till och med större!
caroliine:
haha, du får väll se efter.. är jävligt snygg faktiskt.
Du kan få adda mig på steam om du vill
The Offer:
dessutom vill jag minnas att CS är lika stort som förr, kanske till och med större!
Nja, va? Kan vara fel ute, men jag har mycket svårt att tänka mig att det är lika stort som under boomen, då jag spelade.
Libertad:
Nja, va? Kan vara fel ute, men jag har mycket svårt att tänka mig att det är lika stort som under boomen, då jag spelade.
Har iofs inga siffror på hur många det var som spelade när det var som flest, men idag är det runt 9-10 miljoner som spelar det. Dessutom arrangeras det fler tävlingar än någonsin.
Så skulle iaf inte kalla det dött sedan 5 år tillbaka.
Aah Jag !
The Offer:
Har iofs inga siffror på hur många det var som spelade när det var som flest, men idag är det runt 9-10 miljoner som spelar det. Dessutom arrangeras det fler tävlingar än någonsin.
Du kanske har rätt. Jag bara förutsatte att det hade dött vid det här laget. :/
Kooontaktannons.
Tråden låst