Notifications
Clear all

Någon som känner igen sig?:(

Topic starter

patrick bateman:

men det funkar inte

Jag har haft det lite som du. 2an gick rakt åt skogen och jag fick förslaget då om att gå om, men jag avböjde och valde istället att ta ett fjärde år på komvux. På min skola har vi så att man under det fjärde året fortsätter vara inskriven på skolan, så man hamnar inte i kompletteringsgruppen. Hör med din studievägledare&skola om ni inte har något liknande?

Sen tycker jag du ska ta en rejäl funderare på vad allt det här bottnar i? Vad kommer den här uppgivenheten ifrån? Jag kämpar fortfarande, det går inte så bra som jag skulle vilja, men det går stegvis bättre, hade bara IG-varning i ett ämne vid höstens slut och 11 % bättre närvaro än i våras.

Önskar dig ett stort lycka till.

ReplyQuote
Topic starter

sister:

Hör med din studievägledare&skola om ni inte har något liknande?

coolt

jo hade tänkt snacka lite med folk. har möte nästa tisdag

sister:

Sen tycker jag du ska ta en rejäl funderare på vad allt det här bottnar i? Vad kommer den här uppgivenheten ifrån? Jag kämpar fortfarande, det går inte så bra som jag skulle vilja, men det går stegvis bättre, hade bara IG-varning i ett ämne vid höstens slut och 11 % bättre närvaro än i våras.

haha jadu om du bara visste hur mycket jag förösker komma på varför det är som det är. det är så konstigt för det går alltid bra från början i skolan, jag ligger i och har bra betyg och är jättepoppis bland lärarna men sen efter några månader så slutar jag bara gå. kul att det går bättre för dig iaf

sister:

Önskar dig ett stort lycka till.

tack [smile]

ReplyQuote