Aviseringar
Rensa alla

Nanna Johansson <3


Ämnesstartare

Åh så bra hon är med sin blogg och sina serier. Köpte Fulheten till en vän i asförtidig julklapp, saknar den redan [sad] Känner mig ämnad till att sprida vidare denna underbarhet i alla fall

Har ni hört talas om'na innan?

Fulheten-sidan
bloggn

ger detta som asbra julklappstipsss.

Finns det fler liknande? Vet om Liv Strömquist, men har inget av'na... ännu.


   
Citera
Ämnesstartare

ååh ja! Det är så jävla bra. liv är typ bäst. Jag prenumererar på Galago, bra tidning.[love]


   
SvaraCitera
Noak_

En av sveriges bästa serietecknare utan tvekan.


   
SvaraCitera

har lite svårt för Nanna, läst hennes serier mestadels i galago. Javisst tar hon upp viktiga ämnen men jag tycker hon gör det på ett lite intetsägande sätt... Jag tycker att hon är lite PK och tar upp saker ur ett ensidigt perspektiv. Eller faller humorn mig inte i smaken helt enkelt, kan ju vara så enkelt.

Faktum är att hon är en av flera nya tecknare i galago som undgår att fånga mitt intresse. De har väl ändrat nisch kanske, älskar ju gamla galago (fast de har mycket bra än).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donald Duck:

tar upp saker ur ett ensidigt perspektiv.

Tycker du? Jag anser att hennes sätt att ofta vända om på genusrollerna, ba' vända på steken är något som verkligen faller mig i smak, det är inte så krångligt och det är både tänkvärt och humoristiskt. Men det passar ju såklart inte alla. Älskar hur hon tecknar också, drar sig ju inte för att visa det groteska på ett bra sätt. Åhhh vad jag gillaarrrr

Donald Duck:

galago

vill börja prenumerera på denna!! skall nog önska mig i julklapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Har ni hört talas om'na innan?

Självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Självklart.

guten!! annars missar en något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja! DEN ÄR FIN


   
SvaraCitera