Jag tog min navelpiercing för 5 dagar sen. I början såg den helt normal oh så, alltså dom första dagarna. Men nu har den helt plötsligt börja klia, oh under den översta kulan så e det rött, jag vet inte om det e det som kallas rodnad. Men jag blir jätte orolig när den nu börjat klia oh göra ont när ja böjer mig. Någon som vet om det kanske är en infektion eller något liknande? borde ja kolla upp det?
vet inte oh så, kanske ej bra oh så
Om du är orolig så kolla upp det.
Shiie:
borde ja kolla upp det?
Gå till akuten, om du har otur kanske du måsste amputera naveln om du väntar för länge!
Lounge fact:
vet inte oh så, kanske ej bra oh så
Jag vet inte... mamma köpte på apoteket någon koksaltlösning som ja använt nu, oh det e efter det den börjat klia, vet inte om det kan bero på det, oh att jag ska göra egen kokslatlösning istället..
Shiie:
Jag vet inte... mamma köpte på apoteket någon koksaltlösning som ja använt nu, oh det e efter det den börjat klia, vet inte om det kan bero på det, oh att jag ska göra egen kokslatlösning istället..
jag vet inte oh så, kanske du kan googla oh så, eller fråga piercingstudion oh så, oh.. så
Dan_the_ironman:
Gå till akuten, om du har otur kanske du måsste amputera naveln om du väntar för länge!
Lägg av! x'D inte kul! o: ska faktiskt till läkaren på tisdag ( för en helt annan anledning! ) men funderar på att dra upp oh snacka med hon som pierca mig..
Shiie:
Lägg av! x'D inte kul!
skojade inte
Lounge fact:
ag vet inte oh så, kanske du kan googla oh så, eller fråga piercingstudion oh så, oh.. så
Har googlat bilder på infektion oh sånt, men det e ju så värdelösa bilder....jag funderar på att snacka med dom, kanske e säkrast, oh inte försöka leka expert själv x)
Dan_the_ironman:
skojade inte
Då har du just skrämt livet ur mig!
Lounge fact:
jag vet inte oh så, kanske du kan googla oh så, eller fråga piercingstudion oh så, oh.. så
tihihi
Shiie:
Då har du just skrämt livet ur mig!
Seriöst, googla om du inte tror mig!
Shiie:
Har googlat bilder på infektion oh sånt, men det e ju så värdelösa bilder....jag funderar på att snacka med dom, kanske e säkrast, oh inte försöka leka expert själv x)
ja mkt bra idé oh så
Dan_the_ironman:
tihihi
aaa hon märker ej
Lounge fact:
aaa hon märker ej
ssssccccchhhh, det är bäst så 😉
Gör rent det som vanligt och avvakta. Min krånglade enhel del i början innan jag fick bukt med den.