Så var det på min skola med, men hamnade aldrig i problem, de var snälla blattar osv
Mycket av honom att bli sur över
Fyfan vilket idiot.
4 Kilo Lax:
ett ig-barn.
Vad har det med saken och göra att han har Ig?
Jaxxe:
Det där låter som en helt sjuk mardröm
Haha det e ingen fin dröm iallafall 😉
xsaosinx:
Mickem: statestik
hihihi fårlåt 😉
Provocera honom, låt han göra första slaget sen så håller du handen i fickan och drar upp ditt knoghjärn och en handske som täcker det och smäller till honom, borde funka fin fint
chelc:
Provocera honom, låt han göra första slaget sen så håller du handen i fickan och drar upp ditt knoghjärn och en handske som täcker det och smäller till honom, borde funka fin fint
Jo, han lär ju inte bli misstänktsam över att man bara har en handske över ena handen. Respektive ett knogjärn som gör handen 2ggr större
pallo217:
Jo, han lär ju inte bli misstänktsam över att man bara har en handske över ena handen. Respektive ett knogjärn som gör handen 2ggr större
Jo men han hinner inte se något eftersom smällen kommer som en chock, och han kan ha handskar på båda händerna?
chelc:
Jo men han hinner inte se något eftersom smällen kommer som en chock, och han kan ha handskar på båda händerna?
Du skrev ju att han skulle ha handen i fickan, sen ta fram ett knogjärn (notera stavningen förresten, gör om, gör rätt) och en handske. Jag hade iallafall blivit misstänksam ifall någon plötsligt tar fram ett knogjärn och handske. Skulle inte blivit en chock heller, med tanke på att medan han tar på sig handsken samt knogjärnet så har jag hunnit springa 10m.
Jag har stött på många såna hela min uppväxt, men jag har sett annorlunda saker i mitt liv så jag kanske tänker på ett lite annorlundare sätt än du.
Om du fråga mig borde du fucka upp honom nästa gång det händer, och gör det direkt istället för att gå runt och fråga folk.
Polisanmäl han, du kan få några tusen i skadestånd.