Notifications
Clear all

Nellnellnell

Asså..xD

ReplyQuote

Otpyrc:

Ljuger inte. Du kan ju fråga Cornelia själv om du inte tror mig, men om hon mot förmodan skulle neka så kan jag bevisa det genom kontoutdrag från min bank.

ja det är möjligt eller till coh med troligt att du har mutat hnne men det betyder inte att du inte har utpressat henne.... det har du vid flera tillfällen i chatten, ett av dom finns delgivet här, sagt att du gjort....

ReplyQuote

Nej ganon du har inte mutat någon. Jag förstår att det verkar jätteballt att muta människor precis som i film, men med din sociala förmåga skulle du inte kunna muta en hund till att äta köttbullar.

ReplyQuote

aristoteles:

Nej ganon du har inte mutat någon. Jag förstår att det verkar jätteballt att muta människor precis som i film, men med din sociala förmåga skulle du inte kunna muta en hund till att äta köttbullar.

[love]

ReplyQuote

Otpyrc:

Ljuger inte. Du kan ju fråga Cornelia själv om du inte tror mig, men om hon mot förmodan skulle neka så kan jag bevisa det genom kontoutdrag från min bank.

Hur orkar du!? [crazy]

ReplyQuote

aristoteles:

i lol'd[bigsmile]

ReplyQuote

Var inte det nellnellnell som verkade så överdriven och var...you know tjej?
jag är inte här så ofta :/

ReplyQuote
zIGGE

Pappbox:

Var inte det nellnellnell som verkade så överdriven och var...you know tjej?

Yea^^

ReplyQuote

zIGGE:

Yea^^

Förlåt mig för det är alltid lätt att säga det i efterhand men det stank ju fejk om nellnellnell

ReplyQuote