oooskar:
Min förra flickvän gick upp i vikt utav dom.
man går inte upp i vikt AV dom, matlusten ökar 😉
nobody?
Jag har ätit neovletta i 3 månader nu och det går alldeles utmärkt! Har gått upp lite i vikt (typ 3kg) men eftersom brösten har blivit större gör det inte så mycket 🙂
Mensen har det inte varit några problem men. Vet exakt när den ska komma och det är så lite att det knappt kan kallas för mens.
eyecandyrandy:
1. HUr lång tid tar de innan dom börjar verka??
De verkar från första dagen du tar dem. men hon som jag var hos på UM sa att det ändå var säkrast att använda kondom första veckan, men eftersom man ändå har mens då så kanske man itne vill ha sex.
eyecandyrandy:
2. Man ska ju ta första p-pillret första dagen man har mens, men fortsätter mensen som vanligt? Alltså, kommer jag ha mens två ggr denna månaden??
ja första månaden har man "mens" två ggr. Dessutom kan man få mellanblödningar första månaden eller i en del fall blöda hela första månaden.
Jag har käkat mina i en vecka nu. Jag vill verkligen inte gå upp i vikt eller få större bröst, gillar mina små :<
Avregistrerad:
mellanblödningar (mens) hela den första månaden,
jag är på min första månad nu (käkar neovletta 28), och har en massa mellanblödningar jag med. skitjobbigt och frusterande
Jag har ätit neovletta 28 i snart ett halvår tror jag att det är. Dom fungerar utmärkt för mig i alla fall utan biverkningar så vitt jag vet. Känner av att brösten blivit en aning större, kanske inte beror på dessa eftersom ja va på väg att behöva byta kupstorlek tätt innan jag började med dessa piller. Viktuppgång, ingen aning, kör på taktiken att ha slängt ut vågen och istället enbart tränar tills jag själv mår bra!
Mensen är regelbunden och utan mensverk eller magont överhuvudtaget som jag läst tidigare. Temperamentet är inga problem med, kan liksom alltid springa runt med ett leende på läpparna!
Enda biverkningen jag fick var när jag skulle skjuta upp mensen. Gjorde de först en vecka när jag var på kreta, klockrent! Måndaden efter skulle jag ut på sjön och skulle göra de igen men tyvärr funkade det inte utan jag fick min mens som varade i två veckor med väääldigt riklig mens. Många tampongpaket gick åt där kan jag tala om!
Jag rekommenderar verkligen dessa p-piller, inte för jag prövat några andra men men 🙂
Fick dessa:
Småblödningar 2 veckor i början
brösten växte 2 cm första veckan
fortsatt växa allt eftersom men inte lika mkt
ev antydan till ådernät på benen
Ska sluta med dessa p-piller för att jag har gått upp nästan 17 kg och får verk i benen två gånger i månaden och så har mina bröst blivit enorma. Vill gå ner i vikt och det kommer jag inte kunna göra med dessa piller. Är också väldigt sugen på fet mat.
PixPoxy:
17 kg
hjälp.
Får hålla koll på vågen då, börjar fundera på om jag är gravid pga brösten, höfterna och magen
Postorderhoran:
hjälp.
Får hålla koll på vågen då, börjar fundera på om jag är gravid pga brösten, höfterna och magen
Inte kul
gick upp 5-6 kg på två månader med dom
jag har gått upp i vikt av dom
Har inte fått några biverkningar alls av dem, de fungerar perfectly!
Jag har ätit Neovletta i en månad nu, tar sista sockerpillret imorgon. I början var jag också väldigt rädd för biverkningarna men inte märkt något egentligen.
I början mådde jag illa, och hade humörsvängningar. Jag gråter väldigt lätt, men vet inte om det beror på att jag ändrats som person eller pillrerna. Jag har ingen aning om jag har gått upp i vikt, men min pojkvän säger att mina bröst blivit större -.-
Jag har inte märkt något på sexlusten, snarare att den ökat.
Det enda som jag är lite orolig över är att nu när min 'mens' har kommit, tycker jag att jag blöder en massa, mer än vad jag brukar. Jag tänker vänta och se om det fortsätter, annars ska jag nog gå till UMO... :3
dom är skit