Aviseringar
Rensa alla

ner i vikt


Ämnesstartare

Hej, jag tänkte gå ner lite i vikt Till sommaren. Vet att de är lite sent men men..
jag är 12 år , 47 kg ,156cm lång :/
jag ser inte jätte tjock ut men vill endå gå ner lite. jag går till skolan varjedag tror de är 0,5 km typ.
har idrott på måndag o tisdag.sitte mycket vid datorn tänker inte sluta min hobby är csgo är väldigt bra på de 🙂 
Går ut o äter pizza med kompisar en gång i veckan. Och äter chips o godis på helgen. Och ibland på vardagar.
jag hatar mat. Äter inte mycke . Dricker mycket juice också.Men nu till sak vad ska jag göra för att gå ner i vikt!


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge

Hej!

Du har normalvikt och är på gränsen till underviktigt. Du är bara 12 år.. du ska inte behöva tänka på sådant här! Det finns sådana sjuka ideal i samhället. Ideal som får en normalviktig ung tjej att vilja gå ner i vikt till sommaren.. Du ska tänka på cs! Och pizza! och chips! och godis! Och allt annat du tycker om. Håll fast vid det du mår bra av. Du är så ung. Vi vill inte vara en sida som uppmuntrar till dumma smalhetsideal. 

Tråd låses därför. Om du mår dåligt eller vill prata vidare så kan du skicka ett PM! 🙂

Kram Lounge


   
SvaraCitera