Aviseringar
Rensa alla

Nervös?

Ämnesstartare

Är en tjej på 17 år som nu undrar en grej. Jag har haft en kille i lite på två månader nu och för någon vecka sedan skulle vi ha sex för första gången. Jag är oskuld och jag vet inte riktigt vad det berodde på men det fungerade inte alls. Jag var väldigt nervös så kan det ha berott på det? För trång kan jag inge vara för jag får in tre fingrar om jag är riktigt kåt/våt. Vad ska jag göra? Längre förspel? Fel kille? Älskar ju honom och hoppas verkligen att vi får det att fungera. Känner mig värdelös.

Citera

Det kan ju vara så att du spände dig pga nervositeten. Känner du dig bekväm med din kille? Annars kan ni ju vänta lite till så ni blir mer bekväma i varandras sällskap. Vet du om du var våt? Om inte kan även det bero på nervositeten eller att förspelet inte varade tillräckligt länge. Har du sagt till honom att du är nervös?

SvaraCitera

Försök slappna av, du litar på honom va? Prata med varandra

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
Det kan ju vara så att du spände dig pga nervositeten. Känner du dig bekväm med din kille? Annars kan ni ju vänta lite till så ni blir mer bekväma i varandras sällskap. Vet du om du var våt? Om inte kan även det bero på nervositeten eller att förspelet inte varade tillräckligt länge. Har du sagt till honom att du är nervös?

Jag känner mig ganska bekväm ja men har funderat på att vänta lite till. Tror inte jag var tillräckligt våt heller för jag var ju så nervös. Han förstår att jag var nervös. Vi har pratat om det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

desperatellervad:
Försök slappna av, du litar på honom va? Prata med varandra

Ja det gör jag. Ska försöka slappna av mer.

SvaraCitera