Hittade ingen tråd om den nya NHL-säsongen så jag drar igång en. Så diskutera fritt vad ni vill om den nya säsongen som har dragit igång!
Oveckin verkar ha haft en trög start, både med poängen o målen. Får hoppas att det släpper snart 😀
Men är du tebax
Eberle!!
vilket draftpick är han?
Tjoho! Någon här som vet när de bestämmer och släpper matchkalendern inför nästa säsong i NHL? 11/12 🙂
Jag hoppar att Anaheim Ducks ta Stanley Cup tillbaka till Kalifornien!
Tanja:
Jag hoppar att Anaheim Ducks ta Stanley Cup tillbaka till Kalifornien!
Glöm det. I år är det Caps eller Cannucks tur!
Hoppas på Caps.
Ja, det var inte Anaheim... Tyvärr.
Är det någon som har följt finalserien mellan boston och vancouver? boston har ju helt klart spelat bättre, men jag hoppas ändå att vancouver vinner för sedinarnas skull 🙂
cmon vancouver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ovechkin:
Är det någon som har följt finalserien mellan boston och vancouver? boston har ju helt klart spelat bättre, men jag hoppas ändå att vancouver vinner för sedinarnas skull 🙂
När är nästa match? Är väl avgörande om nu Canucks tar den
dazed:
När är nästa match? Är väl avgörande om nu Canucks tar den
Onsdag. Det står 3-3 i matcher nu, och vancouver har hemmaplan sista matchen. Hittills har bägge lagen bara vunnit på hemmaplan
ovechkin:
Onsdag. Det står 3-3 i matcher nu, och vancouver har hemmaplan sista matchen. Hittills har bägge lagen bara vunnit på hemmaplan
Åh fan, missade att den sjätte matchen hade lirats tror jag. Nu får man hålla tummarna.
6e matchen spelades igår natt. Då vann boston med 5-2
Luongo gjorde inge vidare bra insats då inte.
ovechkin:
6e matchen spelades igår natt. Då vann boston med 5-2
Luongo gjorde inge vidare bra insats då inte.
Tycker Luongo har varit risig rätt länge, var i USA för ett par månader å då såg man ju mycket nhlmatcher å han var riktigt jävla dålig ibland, ojämn som bara fan verkar han vara.
Rätt flummiga resultat den här finalen.