varning för älg:
Haha varför?
Jag är uppvuxen med mac och apple nära hjärtat.
Avsky pc (okej förlåt du pc som jag just nu sitter vid. snälla sluta inte fungera)
Nä, du gillar ju natur och skog och så, mina fördomar sa väl att naturmänniskor inte är teknikälskare.
pendu:
Nä, du gillar ju natur och skog och så, mina fördomar sa väl att naturmänniskor inte är teknikälskare.
Ska jag vara helt ärlig så är det designen och känslan jag gillar, själva tekniken kan jag inte mycket om.
Men jag är nog lite mer komplex än: "åh kottar åh berg åh gröna ängar åh lusekoftor".
qazedctgb:
JA FÖR ATT INGEN ANNAN SÄLJER IPOD DET ÄR ETT MÄRKE FRÅN APPLE!!!!!!!!!! DET HETER MP3SPELARE!!!!!! (all caps rage)
Oj oj, förlåt om jag gjorde dig arg ! Men det jag ville komma fram till var att jag alltid varit nöjd med apple innan 🙂 Så, nu har vi löst det.
varning för älg:
Ska jag vara helt ärlig så är det designen och känslan jag gillar, själva tekniken kan jag inte mycket om.
Men jag är nog lite mer komplex än: "åh kottar åh berg åh gröna ängar åh lusekoftor".
Haha, det sista
Fingerprints:
Har alltid kört på apple när jag köpt ipod
Svårt att köpa något annat än en Apple-produkt när man köper en iPod.
Fingerprints:
Oj oj, förlåt om jag gjorde dig arg ! Men det jag ville komma fram till var att jag alltid varit nöjd med apple innan 🙂 Så, nu har vi löst det.
nej inte om du fortsätter skriva ipod när du menar mp3-spelare
Capture:
Svårt att köpa något annat än en Apple-produkt när man köper en iPod.
redan påpekat, och redan förklarat!
qazedctgb:
nej inte om du fortsätter skriva ipod när du menar mp3-spelare
Äsch, man förstår vad jag menar.