Aviseringar
Rensa alla

ni som är 169, 170 cm!

Är 168 och väger ca 52 pendlar mellan 50-54 hela tiden.
Ser bra ut.

SvaraCitera
tjej91
Ämnesstartare

HighParadise:

Är 168 och väger ca 52 pendlar mellan 50-54 hela tiden.
Ser bra ut.

ziggeflikka:

54 kg ser inte dåligt ut. Du får inga speciella kurvor utan är fortfarande smal. Kan bara se till mig själv (väger 51-52) då ser du revbenen och höftbenen mm. Det är smalt jämnfört med hur de flesta i samma längd ser ut!

tack för era svar! ligger på 52 just nu. är inlags för andra gången. men nu är jag påväg, mot det friska!
vägde 43 när jag kom. så har kämpat. nu gäller det att hålla i, och acceptera sin kropp. det kommer ta tid, men jag ska klara det-
tack för era ord.
kram!

SvaraCitera
ilse
 ilse

jag är ca: 168 cm och jag väger ca: 56- 57 kg, men jag skulle dock vilja gå upp några kilo så att jag väger kring 60 kg för jag tycker att jag är lite för smal.

Fortsätt kämpa alla ni som ha problem med ätstörningar. Ni är fina som ni är!

SvaraCitera

Jag är 172 cm lång , och väger 65 kilo och är ganska nöjd med min vikt. Jag har ganska mycket muskler så därför väger jag la lite extra 🙂 Jagblir inte kallad smal , men inte mullig eller tjock heller. Så du kan nog gå upp minst tio kg till , det är bara fint med lite kurvor 🙂

SvaraCitera

jag är ca 175 cm lång och väger 54-55 kg. är nöjd med min vikt, planerar inte på att gå ner eller liknande. vet hur det är att traggla med ätstörningar. men keep the faith up, det går att ta sig ifrån!

SvaraCitera

tjej91:

jag ska bli frisk!

Normala vikten på någon som är 170/169 cm är någonstans melln 68-70kg

Själv väger jag 75,kg

SvaraCitera

Jag är 165 och väger 47-48. har ett BMI på 17.

SvaraCitera

Hur mycket är det man ska väga om man är 170-174 cm lång? [surprised] finns det någon hemsida till hur man kan kolla det? [surprised]

SvaraCitera

Jag är 177 cm och väger 55 kg. Min mamma gnäller på att jag är för tjock, och mitt ragg gnäller på att jag är för smal [tired]

SvaraCitera

Själv är jag 178 lång. väger ngt med 50.
mitt bmi ligger på 16-17.

SvaraCitera

168 cm och 54 kg. Huruvida jag är tjock eller inte råder det delade meningar om. ^^

SvaraCitera
Zsasz

För att svara på tjej91's fråga "hur ser 170cm och 54kg ut" en gång för alla..

Efter en snabb googling så hittade jag att Olivia Wilde ("Number 13" i House MD.) är 1.71 och väger 55.8kg.. Det är en bra vikt (Även om jag personligen tycker det är lite väl spinkigt).. Borde väll bli relativt likt vara 169cm och väga 54kg..

För er som inte vet vem Olivia Wilde är:
Image

SvaraCitera

tjej91:

behandlingshem för ätstöringar

Lyckat. [tired][n]

SvaraCitera

jag är en 170cm och väger för tillfället 54-55kg jag tkr det är lagomt inte för smal och inte för stor [smile] när jag tränar dans (som jag har sommarlov ifrån nu) brukar jag ligga på 61-62kg [smile]

SvaraCitera

Är 170 cm och väger 50 kg

SvaraCitera