Någon mer än jag som vägrar slita sig ifrån sin tegelsten? Skaffade typ mobil först för 2 år sedan, ärvde farsans gamla. Älskar den. Den dör och förlorar kontakt med simkortet när det är kallt ute, tar typ 10 min haha och när sms inte skickas iväg får man klämma på den, då funkar det!
anyone? 😀
Var inte de populära för 10 år sedan? o_O
Åh älskade min 3310a, hade den och en cybershot förut. Men min 3310a dog när det ringde eller jag ringde, sedan i slutet dog den när jag fick sms.
har aldrig haft en sån är unik
min gamla 3310 ligger på skrivbordet 🙂 vet dock inte om den funkar
yes, använder min dagligen, funkar fint! aldrig haft nån annan heller!
Saknar min.
Använde min jättelänge. Men den slutade fungera när jag tappade den i ett glas apelsinjuice och då köpte mina föräldrar en ny "bättre" mobil åt mig.
Postlapsaria:
nokia 3310
Någon mer än jag som vägrar slita sig ifrån sin tegelsten? Skaffade typ mobil först för 2 år sedan, ärvde farsans gamla. Älskar den. Den dör och förlorar kontakt med simkortet när det är kallt ute, tar typ 10 min haha och när sms inte skickas iväg får man klämma på den, då funkar det!
anyone? 😀
Jag vårdar min gamla 3310:a som säkert är mer än 10 år gammal väldigt ömt... funkar fortfarandesom om den vore ny. Tom plasten sitter kvar över displayen.... mao INTE EN REPA!
Samlar för övrigt mobiler... har ett drygt dussin... mest Siemens.
Min 3330 bor i en låda här hemma. (i princip samma mobil) Absolut den bästa mobilen jag haft för sin tid.
Capture:
Använde min jättelänge. Men den slutade fungera när jag tappade den i ett glas apelsinjuice och då köpte mina föräldrar en ny "bättre" mobil åt mig.
skillat att träffa in i glaset, om inte annat.
min 3310 och 3330 ligger i en byrålåda någonstans här. Fungerar inte =((
Min 3310 dog för några år sen. Slutet på 03 tror jag. Den hade börjar strula som fan och till slut lossnade den där saken som håller fast SIM-kortet. Saknar den.
passaro:
skillat att träffa in i glaset, om inte annat.
Ja. Jag låg med datorn i sängen och lyckades sparka ner mobilen i glaset - som stod på golvet. Mycket skickligt!
enhimmelskdrog:
har aldrig haft en sån
hade en 3410 istället, var inte överdrivet förtjust i den. gillade 8310 däremot, den var underbar :3