SilentScream:
Tandlossning
, var och fixade tänderna i torsdags.
Gött mos, bygg på det!
fruitpunch:
, var och fixade tänderna i torsdags.
Gillar ej tandläkare.
SilentScream:
Gillar ej tandläkare.
Säg vem gör det?, det gör ju ont!
Lycka till.
Livet är för underbart för att kasta bort. Man ska njuta av varje sekund.
fruitpunch:
Säg vem gör det?, det gör ju ont!
Ja, tur att man inte behöver gå så ofta. :@
SilentScream:
:@
skriv blogg
Kladdkakan92:
Fan det är ju MITT fel att mitt liv är såhär, och det är BARA jag som kan fixa det! Så nu tänker jag ta tag i mitt liv, göra vafasen jag vill, sluta bry mig om andra och bara leva livet!! Dags att ta tag i mitt liv!
Jag beundrar dig för att du har bestämt dig för att göra något åt ditt liv. Och du har rätt, alltför många använder sin tid på att sitta och grubbla och tycka synd om sig själva. Men för att få en förändring så krävs det ju också att man gör något, stämmer korrekt.
Det är bra, bry dig inte om någon säger elaka saker eller vad de nu säger, för jag tror nog du vet hur allt egentligen ligger till. Du behöver inte andras bekräftelse på någonting. Du har ju dig själv, och du har redan svaret på alla frågor du någonsin undrat över. Kanske de ligger dolda eller så kanske du hittat dom men dom finns där.
Det är ett stort steg att du tagit reda på vad ditt problem är, nu återstår det bara att fixa det, och det klarar du lätt som en plätt!
Och även om du skulle stöta på motgångar… Har då dessa ord i minnet:
Jag säger inte att det kommer vara enkelt, men jag säger att det kommer vara värt det.
Ska också säga att jag är också otroligt blyg, och självförtroendet ligger där nere på botten, men jag försöker. Och du är ännu en motivationskälla till att försöka mera.
SEGER!!!
LED oss ur blyghetenens förbannelse o ledare
GO for it! du äger. värsta grymma inställningen...go for you<3
Härligt kladdis
Tråden låst på grund av inaktivitet