En av mina mytomspunna "liv"perioder har precis gått till ändå och jag kommer återigen att bidra till forumet, i alla fall i någon vecka!
Är någon UMträff planerad än?
MVH jag
Walking:
En av mina mytomspunna "liv"perioder har precis gått
Hej du, välkommen tillbaka! Nu känns det lite surt att jag imorgon ska börja skära ner på sånt här trams och börja arslet av mig.
Vad har du gjort då? Druckit? Legat? Haft några projekt? osv osv
har du varit borta?
dazed:
Hej du, välkommen tillbaka! Nu känns det lite surt att jag imorgon ska börja skära ner på sånt här trams och börja arslet av mig.
Vad har du gjort då? Druckit? Legat? Haft några projekt? osv osv
Druckit typ 15 dagar av 19 möjliga eller något sånt. Även legat ofc, är ju cool. Fast började jobba i måndags, det var lite halvjobbigt att vakna upp full och sen bli bakis kring mitten av dagen.
Får 84kr i timmen för att lära mig om hur man tejpar fötter typ..
Walking:
Är någon UMträff planerad än?
23 Juli i Tanto
nämen hej din lille parvel
hej tänkt vars e du då..
Walking:
En av mina mytomspunna "liv"perioder
Walking:
Druckit typ 15 dagar av 19 möjliga eller något sånt. Även legat ofc, är ju cool. Fast började jobba i måndags, det var lite halvjobbigt att vakna upp full och sen bli bakis kring mitten av dagen.
Härligt haha fyfan, skulle fan gå hem då alltså, drygt
Walking:
Får 84kr i timmen för att lära mig om hur man tejpar fötter typ..
Jaha kan du utveckla?
davvelito:
23 Juli i Tanto
NICE
hannnah:
nämen hej din lille parvel
Tjatja!!!
Lounge fact:
hej tänkt vars e du då..
Hej hej
dazed:
Härligt haha fyfan, skulle fan gå hem då alltså, drygt
Haha ja, ville dö.
dazed:
Jaha kan du utveckla?
Kommunen vill få killar att intressera sig för kvinnodominerande yrken, typ socionom och sjukgymnast, så vi sitter på föreläsningar ungefär.
Walking:
NICE
kommer dudå??
Walking:
Hej hej
hej
Lounge fact:
kommer dudå??
aa tror det, lite långt fram i tiden för att veta säkert!
jag har sällan liv nog att slita mig härifrån fast jag har ju inte fantastisk hög aktivitet så det märks väl kanske inte om jag är borta ett par dagar
hej
Walking:
Haha ja, ville dö.
Fyfan, vill för fan inte prata med någon då jag är bakis allra minst försk göra ett bra första intryck på folk
Walking:
Kommunen vill få killar att intressera sig för kvinnodominerande yrken, typ socionom och sjukgymnast, så vi sitter på föreläsningar ungefär.
Men det är betalt iaf?