sticker till stockholm för några dagar. hej svejs alla
Hej med dig, trevlig resa!
Varför vill man dit tbh? Jag vill inte dit om jag inte absolut måste, som exempelvis för nån kurs, alternativt för att träffa nån jag känner som bor där. Vilket jag inte gör. Än. Tror jag...
El Guaje:
Hej med dig, trevlig resa!
tack
Storchen84:
Varför vill man dit tbh? Jag vill inte dit om jag inte absolut måste, som exempelvis för nån kurs, alternativt för att träffa nån jag känner som bor där. Vilket jag inte gör. Än. Tror jag...
är den enda staden i vårt land som är lite stor och där man kan göra lite grejer. och jag hälsade på min storebrorsa och vi kollade runt i museums
patrick bateman:
vi kollade runt i museums
Oj, nu är jag faktiskt lite imponerad, för det tidigare intryck du gett mig var att du inte direkt var nån museum-typ.
Men ja, självklart beror det på vad man föredrar. Jag trivs bäst på landet, därför reser jag hellre dit än till en storstad om möjlighet finns
Storchen84:
Men ja, självklart beror det på vad man föredrar. Jag trivs bäst på landet, därför reser jag hellre dit än till en storstad om möjlighet finns
Storchen84:
Oj, nu är jag faktiskt lite imponerad, för det tidigare intryck du gett mig var att du inte direkt var nån museum-typ.
haha varför det då? jg är faktiskt lite nörd, älskar historia och att kolla runt i museums
Storchen84:
jo beror ju på. jag vet inte vad jag gillar mest. kan tycka att storstäder är jobbiga men det finns alltid mer att se/göra. ute i ingenstans är det lugnt och soft men kan bli långtråkigt