Hando:
Den bästa saken i världen är väl att ge dig på käften
try it, baby,
addictive:
ALLTSÅ JAG HATAR VAKTERNA
dom är störda
mm, lite jobbiga ibland ;P
men men, jag får dricka lite mindre och tänka vad jag gör nästa gång, missade ju massa brudar nu :((
Underbarnet:
inte nog med det hadde halva inne på 5 st brudar,
Har du 2,5 kukar?
Underbarnet:
try it, baby,
Ska väl inte vara så svårt.
Hade jag varit vakt hade jag slängt ut fula bratfittor hela tiden, speciellt när de precis beställt in sin asdryra champaaaaagne eller liknande. Hade ju fan varit askul!
"Men jag är inte full!" "Nej, det kanske du inte är, men du är jävligt ful. Oj vänta, vi har någon stackare som måste spy här, vi får nog ta och låna din bögiga skjorta"
Tickstart:
ar du 2,5 kukar?
nej, men man kan ju ta nummer och träffa dem andra dagar,
Evil Conduct:
Hade jag varit vakt hade jag slängt ut fula bratfittor hela tiden, speciellt när de precis beställt in sin asdryra champaaaaagne eller liknande. Hade ju fan varit askul!
känns som vi har någon som är jealous 😉
Synd om er som inte jobbar och får pengar..
Vissa köper billig öl super varge dag, andra super bara på helgerna och köper dyra saker för att det är det vi använder pengar till.
Underbarnet:
känns som vi har någon som är jealous 😉
Synd om er som inte jobbar och får pengar..
Vissa köper billig öl super varge dag, andra super bara på helgerna och köper dyra saker för att det är det vi använder pengar till.
Nja, varken avundsjuk eller arbetslös. Jag är mest bara skadeglad
Dåren:
white trash
Vakter är ena jävla horor. Blivit utslängd 3 gånger för att "jag var för full". Alla 3 gångerna var förstås felaktiga. En annan gång blev jag utslängd för att jag knuffade en brud så att hon flög in i scenen eftersom det var hon som började knuffa på mig, men hon blev såklart inte utslängd. Sen var det en gång då jag inte ens fick komma in för att jag var "för full" när jag i själva verket bara hade druckit 2,5 bira och min polare som hade druckit lika mycket kom in.
Just ja, var en annan gång också då jag inte fick komma in för att bögvakten ansåg att jag hade träningsbyxor på mig, trots att ett synskadat cp-barn med Downs Syndrom kunde ha sett att det inte var träningsbyxor.
Tråden låst på grund av inaktivitet