helloooooooo.. where are u jorden undergång
JAHA FAKTUMET ATT VI FAKTISKT EJ DOG BLEV EJ LIKA POPULÄRT MINSANN JÄVLA DRAMA QUEENS
*peppar peppar ta i trä*
fattar inte hela den här grejen.
EN SNUBBE i typ AUSTRALIEN har av någon anledning fått för sig att jorden ska gå under idag och folk tror på honom??
liksom om jag helt plötsligt påstod att grisarna skulle vända sig och göra hämnd mot mäniskorna och slakta oss på löpande band typ nästa tisdag skulle folk tro mig då?
e det här typ elfte gngen jorden skulle ha gått under? säkert fler gngr än det. tkr bara det e sjukt roligt
Dräparen:
EN SNUBBE i typ AUSTRALIEN har av någon anledning fått för sig att jorden ska gå under idag och folk tror på honom??
för filmen 2012 blev så jävla poppis... folk tror d är en djup film och drf är det coolt att filosofera om detta skede
när det ENBART ÄR BULLSHIT
Dräparen:
liksom om jag helt plötsligt påstod att grisarna skulle vända sig och göra hämnd mot mäniskorna och slakta oss på löpande band typ nästa tisdag skulle folk tro mig då?
hahahahahahahaha
nä du är
1. inte en mystisk gammal gubbe
2. ej kommit film om det som upphetsar fjortisarna (länge sedan jag använde det ordet, kändes bra)
alexthepope:
e det här typ elfte gngen jorden skulle ha gått under? säkert fler gngr än det. tkr bara det e sjukt roligt
tkr det är skrämmande att så många ens lyfter ögonbrynet åt det och faktiskt för diskussion... vill spy på mänskligheten lite då
lördags-snubb1 e bara ännu en indian som tog nåt random datum and made it the worlds doom
Lounge fact:
vill spy på mänskligheten lite då
haha jag med! inte klokt vad människor är dumma. att dem inte tänker själva
BadAssLezbo:
lördags-snubb1 e bara ännu en indian som tog nåt random datum and made it the worlds doom
redan 😐
alltså d som påstod annat
alexthepope:
haha jag med! inte klokt vad människor är dumma. att dem inte tänker själva
dem tänker ju själva... med en liten JORDNÖT till hjärna hahahhAHhehu
Lounge fact:
redan 😐
alltså d som påstod annat
ahh
Lounge fact:
dem tänker ju själva... med en liten JORDNÖT till hjärna hahahhAHhehu
HAhihuHEhoHÖHÖhahaHUhiHIHOheheHA
Dräparen:
liksom om jag helt plötsligt påstod att grisarna skulle vända sig och göra hämnd mot mäniskorna och slakta oss på löpande band typ nästa tisdag
VA?! Är det sant?
Nu är det nio minuter kvar.
Var är apokalypsen?
*provocerar fram den*