Hej , jag är ny här och undrar vad ni tycker om nudes , tycker ni att de är okej med det eller inte . Vill jättegärna ha ett svar tack 🙂 #tjej
Tycker det är helt okej bra fråga
Jag tycker nudes är mycket bra för tjejer ska få vis sin kropp om dom vill deras kropp #FI2022 killar borde fänglas för dom har snoppar som kan användas som vapen och i sverige är det olaglit att bära vapen utan tillptelse så killar borde fänglas
snyggagrabben:
Jag tycker nudes är mycket bra för tjejer ska få vis sin kropp om dom vill deras kropp #FI2022 killar borde fänglas för dom har snoppar som kan användas som vapen och i sverige är det olaglit att bära vapen utan tillptelse så killar borde fänglas
mycket bra sagt
snyggagrabben:
helt rätt
Jag personligen bryr mig knappast om Nudes får jag det ifall jag ber om det blir jag ju glad annars bryr jag mig inte
Jag tycker det är helt okej om båda vill.
Ja
Nej då det är icke-kristet *dabs*
Nudes är fantastiska! Men är bättre när man får se samma person i verkliga livet!
Har aldrig skickat men fått allt för många, uääk.