Helloou! jag vill ha en ny mobil men jag vet inte vilken...
men jag har kollat runt lite på Sony ericssons hemsida och hittat 2 mobilen som verkar intressanta![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
den ena heter C510i och är en kameramobil. Den kostar runt 2.500kr och den andra heter C901i men den har ännu inte kommit ut![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Min gamla är en rosa Motorola Razr v3 och den är så dålig-.-' Jo visst, den är smal..men och? den suger!![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Så någon som vill hjälpa mig och mitt beslut??![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
köp en billig telefon!
Dom går endå sönder lr så tappar man bort dom elr så vill man ha en ny för att den är omodern o s v
De båda är bra
dessutom är sonyeriksson den bästa mobilen.(egenligt mig) Jag har haft flera mobiler och jag vet hur dåliga andra mobiler kan vara xD
Hell_man:
köp en billig telefon!
Dom går endå sönder lr så tappar man bort dom elr så vill man ha en ny för att den är omodern o s v
aa..![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Carpediem:
sonyeriksson den bästa mobilen.(egenligt mig)
enligt mig med
tack^^
InMyHeart:
enligt mig med tack^^
you're welcome ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
SE C905 tycker jag, men annars vänta på C901. eller C903
tobias:
SE C905 tycker jag, men annars vänta på C901. eller C903
okej...men den får ju inte vara för dyr (inte över 3000kr) men tack för tipsen endå^_^
Hell_man:
köp en billig telefon!
Har ju bara haft min i över 3 år.![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
My dreams are her:
http://communityshorts.com/wp-content/uploads/2008/12/ist2_2977262-old-cell-phon...
haha den var så extremt snygg juh!![]()
aristoteles:
Har ju bara haft min i över 3 år.
Vilken har du??
aristoteles:
Har ju bara haft min i över 3 år
Good 4 u
Nokia.
Allt annat är billigt skit.
Knothole:
Nokia.
Okej