Kablash__:
Men så mycket bygger även på vad man själv tycker, att det inte går att välja mobil efter endast fakta.
Nej såklart, men det skulle ändå vara till stor hjälp.
Kablash__:
Men jag kan rekommendera att söka på "Iphone vs Htc Hero" på youtube, ungefär 10min långa klipp där en mobilkunnig person sitter och jämför mobilerna.
Ja det kan jag prova, tack för tipset. Jag är inte särskilt inne på iPhones men kan du förklara vad det är för skillnad på alla deras olika modeller? Dom verkar vara typ likadana ju, förutom priset
Alltså typ bara basic. Kräver inget långt, kan kolla upp närmare detaljer senare.
Speltidning:
Ja det kan jag prova, tack för tipset. Jag är inte särskilt inne på iPhones men kan du förklara vad det är för skillnad på alla deras olika modeller? Dom verkar vara typ likadana ju, förutom priset
Skillnaden på Iphone-modellerna? 3gs är en nyare version på 3g, alltså den nyaste och den man ska köpa om man vill ha en Iphone.
Dom har 3 olika modeller. Orginalet, som kom ut för några år sen, sen kom 3g, och sen 3gS. 😀
Eftersom jag endast haft orginal Iphonen kan jag inte säga exakta skillnader, men att köpa Iphone 3g istället för 3gS är väl som att typ köpa playstation 2 istället för 3 😛
Sökte snabbt nu och såg att S:et står för speed och är en snabbare mobil 😛 Finns säkert mer, men tycker snabbheten är tillräckligt för att köpa den istället för den äldre versionen 😛
Kablash__:
Skillnaden på Iphone-modellerna? 3gs är en nyare version på 3g, alltså den nyaste och den man ska köpa om man vill ha en Iphone.
Dom har 3 olika modeller. Orginalet, som kom ut för några år sen, sen kom 3g, och sen 3gS. 😀
Ok tack då förstår jag, men har för mig att 3gs kostar flera tusen kronor mer än 3g. Jag får kolla runt lite själv antar jag, har inte forskat särskilt mycket om iPhones.
Speltidning:
Ok tack då förstår jag, men har för mig att 3gs kostar flera tusen kronor mer än 3g. Jag får kolla runt lite själv antar jag, har inte forskat särskilt mycket om iPhones.
Mmm, en dålig sak med Iphone är att den säljs låst till ett abonnemang. Vet inte om HTC Hero gör det men skulle inte tro det.
Man kan dock låsa upp Iphones eller köpa olåsta i andra länder.
Lg gw620 föredrar jag.
trams:
äh, vänta tills du tappat din hero i asfalten på fyllan.
gamla, tåliga mobiler är guds gåva till svensson.
var det inte du som ville ha en iPhone? 😀
passaro:
var det inte du som ville ha en iPhone? 😀
jo, tills jag insåg idiotin i det hela. en kille jag känner tappade sin iphone i marken från en och en halv meters höjd och glaset sprack helt.
trams:
jo, tills jag insåg idiotin i det hela. en kille jag känner tappade sin iphone i marken från en och en halv meters höjd och glaset sprack helt.
hahah. tji fick han 😀
passaro:
hahah. tji fick han 😀
ja. jävla borgarbracka som går samhäll ekonomi.
trams:
ja. jävla borgarbracka som går samhäll ekonomi.
Är det dessa som sedan går vidare på Handels och utvecklar någon sorts tardig attityd och efterblivenhet?
passaro:
Är det dessa som sedan går vidare på Handels och utvecklar någon sorts tardig attityd och efterblivenhet?
ja. med tiden växer det även ut en lejonman på deras tidigare så fina huvuden, deras jeans och t-shirt byts ut mot 20 000-kronorsuniformer och de talar med tillgjord stockholmska. när metamorfosen till slut är klar så har de förvandlats från människor till empatilösa monster vars förvrängda verklighet går ut på att få pengar utan att arbeta och sedan klaga på de lata proletärerna som kräver sjukpenning.
trams:
ja
så det är bara fråga om tid när isak blir sådan
passaro:
så det är bara fråga om tid när isak blir sådan
jag är rädd att det snart är för sent att göra något åt honom. när han väl kommit ut ur hans puppa så blir han lika svårt att döda som en kackerlacka.
Ja, htc är riktigt bra, nog för att konkurrenten iphone är bättre men den har ju alla så det är inge kul!
KarlBz:
Ja, htc är riktigt bra, nog för att konkurrenten iphone är bättre men den har ju alla så det är inge kul!
1. Uppmärksamma att tråden är över ett år gammal.
2. Nej Iphone är inte bra, Iphone är ett skämt.