envitkossa:
Vart hittade du en gamla versionen? De sidor jag hittat verkar bara helt oseriösa och allt
http://rapidshare.com/files/430624155/msnm851235.zip
Det är dock en beta.
qazedctgb:
det sämsta är att man har lite förstört blockning...
De har inte förstört blockning utan bara döpt om det till: "Visa mig som offline för denna personon", vilket precis är samma sak.
ladysmurf:
Jo, det måste man. Men det är bara nice.
då är det ju som det nya internet explorer gillar det inte alls, vill veta vilka jag pratar med genom att se i startfältet :/
ladysmurf:
Det vet jag inte faktiskt.
fråga bland dina kontakter? testa själv?
FreeWay89:
Nej jag hatar skiten!
var hittar vi ett ställe hos msn att klaga på?
KingGurka:
Okej jag hatar det nya msn
samma som ovan
RadioAktivMakaron:
2009 versionen var helt OK, men den nya är galet uppfuckad. Har hittat ett flertal buggar, lagg vid animationer (beror inte på datorn), rörigt m.m.
Samma som ovan igen, de borde ju fatta att majoriteten inte gillar det så de kan fixa problemen?
Warja:
De har inte förstört blockning utan bara döpt om det till: "Visa mig som offline för denna personon", vilket precis är samma sak.
Nej, block gör så att man inte kan prata med den personen, om du visas offline så kan du fortfarande få meddelanden från den du visar dig offline från, ett exempel är en störig person
Reaper:
var hittar vi ett ställe hos msn att klaga på?
Whut?
Reaper:
Nej, block gör så att man inte kan prata med den personen, om du visas offline så kan du fortfarande få meddelanden från den du visar dig offline från, ett exempel är en störig person
Precis, helt stört.
Känner att adium äger msn.
FreeWay89:
Whut?
Well, om tillräckligt många säger wtf till dem så borde de väl fixa problemen så vi blir alla glada?
Reaper:
Well, om tillräckligt många säger wtf till dem så borde de väl fixa problemen så vi blir alla glada?
Aha du menar så.
Ne jag vette fasen. Tror nog inte att de skulle göra något åt det om inte typ minst 50% klagar. Vilket vi knappast får ihop.
Reaper:
Samma som ovan igen, de borde ju fatta att majoriteten inte gillar det så de kan fixa problemen?
Vet inte vad dom sysslar med riktigt. Har den fulla versionen släppts nu eller är det fortfarande en BETA? Jag laddade ner det samma dag det kom ut för att testa, och när jag väl installerat det kunde jag inte hitta den gamla (2009) versionen igen. Dom tog alltså bort den gamla versionen och tvingade användare att börja använda en BETA version som i princip bara består av buggar. Jävla miffon.
Har som sagt bytt till Digsby nu, som jag f.ö. tycker är skitbra! Rekommenderar den speciellt till er som saknar 2009 versionen av WLM då den har vissa likheter. Något jag gillar riktigt mycket med den är att den visar en liten mail ikon nere i systemfältet där den visar om man har mail eller inte. Den meddelar även med en popup när det kommer en, och om man klickar på ikonen kan man bläddra i sin innbox och ta bort mail m.m. direkt från den lilla "pop-up-en".
Är det ingen som vet vart man kan ladda hem än äldre version av msn, 2009?
Jag hittar bara en massa oseriös sidor, och sen på microsofts download sida fanns det bara en riktigt gammal version (iaf vad jag kunde hitta)
Reaper:
Ja sorry. Jag blocka en precis och upptäckte det och bara FUCK! HAHA! Verkligen dåligt. Kan man inte ta bort personen från kontaktilstan då? Kan de skriva ändå?
envitkossa:
Är det ingen som vet vart man kan ladda hem än äldre version av msn, 2009?
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/ till höger på sidan har du äldre versioner.
Warja:
Ja sorry. Jag blocka en precis och upptäckte det och bara FUCK! HAHA! Verkligen dåligt. Kan man inte ta bort personen från kontaktilstan då? Kan de skriva ändå?
Jo visst du kan ju ta bort personen... men om det kanske är en störig kompis "hörru hörru, asså du kan du säga vad svaret på läxa frågan nummer 13 är" etc etc, då kan man ju ångra sig att man tog bort personen o får lägga till igen OM DET NU ENS ÄR MÖJLIGT
Har hört att nya msn bara fungerar för vista o windows 7 så jag behöver inte oroa mig