Aviseringar
Rensa alla

Nya vänner

linneavs:

Haha okej.  Uhhhhhh på dig med. Hur är skolan för dig da? Haha

ett helvete, har alltid varit kommer alltid att vara. (är ej pessimistisk eller så, är öppen för förändring)

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ett helvete, har alltid varit kommer alltid att vara. (är ej pessimistisk eller så, är öppen för förändring)

Samma. Kan man bara inte få stanna hemma och plugga? ?

SvaraCitera

linneavs:

Asså klassen är ok. Saken är att majoriteten av dom är killar.  Det är jag och en till tjej som det inte funkar med. Det gör ofta att jag hamnar utanför.  Vågar liksom inte gå fram till alla killar haha. Även om dom behandlar mig bra så känns det obekvämt. Har ju dok 5 tjej kompisar i andra klassen men 1 av dom har är ny. Och jag ska säga dig att hon inte är så trevlig. Det gör att jag inte går till dom så ofta längre.
Men vad jobbar du med?  Är nyfiken!

Hm...
Jag får intrycket av att du funkar bättre ihop med killar, men att du är lite blyg. Stämmer det, eller har jag tolkat dig helt galet? 🙂 

Dagtid om vardagarna så jobbar jag på en förskola. Kvällar och helger jobbar jag på en fritidsgård 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Hm...
Jag får intrycket av att du funkar bättre ihop med killar, men att du är lite blyg. Stämmer det, eller har jag tolkat dig helt galet? 🙂 

Dagtid om vardagarna så jobbar jag på en förskola. Kvällar och helger jobbar jag på en fritidsgård 😀

Blev chockad. .. men ja.  Jag funkar mycket bättre med killar haha . Jag har alltid varit mer intresserad i saker som normen säger är för killar som tex Star wars.  Sen har jag inte direkt haft någon kvinnlig kusin under min uppväxt.  Har liksom bara varit med min bror och mina två manliga kusiner.  Sen har jag min bästa vän Alicia men hon går inte i samma skola längre.  Wow är imponerad på dig hahaj.  
Men du jobbar på förskola? Själv så gillar jag inte barn. Haha vet inte varför.  Dom är söta men deras närvaro gör mig stressad hahaha. Att jobba på fritidsgård låter roligare. Då får man oftare träffa äldre personer haha om jag har tolkat rätt :))

SvaraCitera

linneavs:

Blev chockad. .. men ja.  Jag funkar mycket bättre med killar haha . Jag har alltid varit mer intresserad i saker som normen säger är för killar som tex Star wars.  Sen har jag inte direkt haft någon kvinnlig kusin under min uppväxt.  Har liksom bara varit med min bror och mina två manliga kusiner.  Sen har jag min bästa vän Alicia men hon går inte i samma skola längre.  Wow är imponerad på dig hahaj.  
Men du jobbar på förskola? Själv så gillar jag inte barn. Haha vet inte varför.  Dom är söta men deras närvaro gör mig stressad hahaha. Att jobba på fritidsgård låter roligare. Då får man oftare träffa äldre personer haha om jag har tolkat rätt :))

Ah, då var jag inte helt ute och cyklade! 😀
Men som du beskriver det faller det sig ganska naturligt hur har blivit som det är. 
Men umgås du och Alicia fortfarande, men utanför skolan? 

Japp, jag jobbar på en förskola. 
Haha, barn som är så underbara 😉 

Nä, men om man gillar barn så är det ett kul jobb. 
Japp, du har tolkat det rätt. På fritidsgården har vi åldersgräns 12-18, så det är ju så ganska blandat. Men de flesta som kommer är i åldrarna 14-17.
🙂 

SvaraCitera

linneavs:

Samma. Kan man bara inte få stanna hemma och plugga? ?

Hade ej gjort saken bättre för mig, tvärt om. Har testat att läsa på distans flera gånger.. :))

Behöver träffa folk osv Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hade ej gjort saken bättre för mig, tvärt om. Har testat att läsa på distans flera gånger.. :))

Behöver träffa folk osv Rodnar

Samma typ. Behöver nya människor i mitt liv

SvaraCitera

linneavs:

Samma typ. Behöver nya människor i mitt liv

Tror du kommer att finna en massa trevliga på den här sidan!! :))

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror du kommer att finna en massa trevliga på den här sidan!! :))

Hoppas det. Vill du chatta imorgon? 

SvaraCitera

linneavs:

Hoppas det. Vill du chatta imorgon? 

oj, vad på du är Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Ah, då var jag inte helt ute och cyklade! 😀
Men som du beskriver det faller det sig ganska naturligt hur har blivit som det är. 
Men umgås du och Alicia fortfarande, men utanför skolan? 

Japp, jag jobbar på en förskola. 
Haha, barn som är så underbara 😉 

Nä, men om man gillar barn så är det ett kul jobb. 
Japp, du har tolkat det rätt. På fritidsgården har vi åldersgräns 12-18, så det är ju så ganska blandat. Men de flesta som kommer är i åldrarna 14-17.
🙂 

Jag och Alicia träffas ganska ofta. Vi har varit vänner ända sen dagis. Men det är inte lika ofta vi träffas tyvärr efter att hon byte skola. Men jag gillar att vara ensam ibland antar jag ?.. haha men gud vad jag pratar om mig själv! Det är faktiskt skönt att få berätta om det här för någon!   Men jag ska sluta klaga på barn. Är typ också ett barn. Fast känner mig äldre än vad jag är.  Men vill faktiskt bli engelska lärare hahaha. Så får väl lära mig att stå ut med Barn.  Men vad gör du på fritiden? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

oj, vad på du är Rodnar

Hahahaha förlåt TardigLedsen då chattar vi inte imorgon ))); XD

SvaraCitera

linneavs:

Hahahaha förlåt TardigLedsen då chattar vi inte imorgon ))); XD

händer det så händer det! Avskyr verkligen att planera saker i förväg. Ledsen

SvaraCitera

Heeej vän =DDD

SvaraCitera