Aviseringar
Rensa alla

Nya vänner


Ämnesstartare

disorder_:
Jag vill bli din vän :3 
är också rätt trött på att känna mig ensam heh...

Ska vi chatta?  Om du har kik så kan du kika linneakpop 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Borde också göra en sån här tråd. Succé ju

Ahhaha XD


   
SvaraCitera

linneavs:

Jag och Alicia träffas ganska ofta. Vi har varit vänner ända sen dagis. Men det är inte lika ofta vi träffas tyvärr efter att hon byte skola. Men jag gillar att vara ensam ibland antar jag ?.. haha men gud vad jag pratar om mig själv! Det är faktiskt skönt att få berätta om det här för någon!   Men jag ska sluta klaga på barn. Är typ också ett barn. Fast känner mig äldre än vad jag är.  Men vill faktiskt bli engelska lärare hahaha. Så får väl lära mig att stå ut med Barn.  Men vad gör du på fritiden? 

Vad roligt med en vän som du har känt så länge, och fortsätter att vara det med. Hoppas att det fortsätter så! 
Med barndomsvänner har man ett extra starkt band. Man delar så många minnen. Och man har följt varandra genom hela livet. Sett varandras utveckling. 
Du får skriva om dig själv så mycket du vill, bara trevligt 🙂 

Men det kan ju vara något att sikta på, att bli lärare 😀 Det är bra med mål! Dessutom ett bra sådant. Men då måste du nog ändra ditt perspektiv om barn 😉 Precis som du själv sa.

Haha, vilken fritid? 
Nä, men jag får ju min sociala dos via jobben. Så jag tar långa promenader där jag får vara ifred från andra människor. Njuta av naturen och lugnet. Och att det just är fritt från andra människor. 
Eller så umgås jag med kompisar. Vi kanske går ut och äter någonstans. Ser på film hos någon.

Eller så sitter jag hemma framför datorn. Kanske spelar tv-spel. 

Vad gör du på din fritid? 🙂  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Vad roligt med en vän som du har känt så länge, och fortsätter att vara det med. Hoppas att det fortsätter så! 
Med barndomsvänner har man ett extra starkt band. Man delar så många minnen. Och man har följt varandra genom hela livet. Sett varandras utveckling. 
Du får skriva om dig själv så mycket du vill, bara trevligt 🙂 

Men det kan ju vara något att sikta på, att bli lärare 😀 Det är bra med mål! Dessutom ett bra sådant. Men då måste du nog ändra ditt perspektiv om barn 😉 Precis som du själv sa.

Haha, vilken fritid? 
Nä, men jag får ju min sociala dos via jobben. Så jag tar långa promenader där jag får vara ifred från andra människor. Njuta av naturen och lugnet. Och att det just är fritt från andra människor. 
Eller så umgås jag med kompisar. Vi kanske går ut och äter någonstans. Ser på film hos någon.

Eller så sitter jag hemma framför datorn. Kanske spelar tv-spel. 

Vad gör du på din fritid? 🙂  

Min fritid. ..haha jag läser mycket.  Jag älskar att skriva noveller också.  Jag vann faktiskt en novell tävling i skolan. Men jag är nog ofta hemma och spelar gta 5 hahaha. Jag älskar Stephen King 🙂 Min favorit författare XD


   
SvaraCitera

hej


   
SvaraCitera