Notifications
Clear all

överdos av sertralin

Det är extremt svårt att ta dödliga överdoser av SSRI-preparat så som sertralin.

ReplyQuote

RainbowTail:

kanske det , men jag gör det här för att få bup/soc att fatta att jag inte kan fortsätta såhär. mina föräldrar sket i att jag fick en blackout och vakna upp med djupar sår på armen och sprucken läpp

Du kommer inte att få hjälp av bup eller soc, sorry. Blev själv riktigt illa misshandlad under hela min uppväxt, BUP sket i det precis lika mycket som SOC. Eller ja, någon gjorde ett tafatt försök till polisanmälan mot min fader vilket satte mig i ännu mer trubbel, men de ville inte "hjälpa" mer än så (trots att läkarna på akuten tyckte att min hemsituation var ohållbar och farlig för mitt välmående).

Du får lära dig att ta hand om dig själv istället, skit i om du har dina föräldrars uppmärksamhet eller inte.

ReplyQuote

tycker att det är en hemsk fråga du ställer, hemskt att du ens behöver ställa den ;(
Om du inte är nöjd med bup, uppsök något privat.

att överdosera piller brukar ge något som känns som en rejält äcklig och hård baksmälla, har jag hört! men det beror väl på. Chansa inte... skulle jag säga.

ReplyQuote

men sluta [cry][mad][mad][mad][mad][mad][cry]

ReplyQuote
Topic starter

renesme:

tycker att det är en hemsk fråga du ställer, hemskt att du ens behöver ställa den ;(Om du inte är nöjd med bup, uppsök något privat. att överdosera piller brukar ge något som känns som en rejält äcklig och hård baksmälla, har jag hört! men det beror väl på. Chansa inte... skulle jag säga.

Jag fick en stödperson av soc , men jag mår fortfarande as dåligt. Och jag tog överdos av seroquel förut och tycker det funka bra , jag glömde allt. Vart jätte trött så jag inte behövde tänka på nåt , förutom att mamma sa att jag gör allt för att jävlas och förstör allt. Fast jag tänkte inte på det så mkt då , är van vid att höra sånt. Men nu har dom ju gömt seroquel så jag tog överdos av citodon för nåra dagar sen och min mamma sa att det inte ens var en över dos så.. ah. Hade jag vetat vart seroquel'en var så hade jag ju lätt tagit mycket mer av det än förra gången.

ReplyQuote

Jag tycker att du ska söka hjälp istället för uppmärksamhet.

ReplyQuote
Topic starter

malber:

Jag tycker att du ska söka hjälp istället för uppmärksamhet.

jag går på BUP , har gått på SOC , varit på akuten flertal gånger och fått pratat med doktorer.
jag har ju veeerkligen inte sökt hjälp ?

ReplyQuote

RainbowTail:

jag går på BUP , har gått på SOC , varit på akuten flertal gånger och fått pratat med doktorer.
jag har ju veeerkligen inte sökt hjälp ?

vet hur dt känns. skicka gärna PM om du vill prata. mår piss varje gång ngn ung själ mår dåligt.

ReplyQuote
Topic starter

lost_in_space:

vet hur dt känns. skicka gärna PM om du vill prata. mår piss varje gång ngn ung själ mår dåligt.

har jävligt svårt att tänka just nu , dunka huvve i golvet ett antal gånger

ReplyQuote

RainbowTail:

Vill ta en ganska rejäl överdos så nån fattar att jag behöver hjälp eftersom man måste vara i stort sätt död innan nån börjar bry sig.

Oj så fel... :/ Du måste själv vilja ha hjälp, vara ärlig mot sig själv och dem du söker hjälp hos. Sedan måste det vara duktiga personer som hjälper dig också.

Ringer du till psykjouren och berättar att du tankar på ta livet av dig ska du se du får komma och prata med dem väldigt fort. Får du inte det är något fel och du bör be om att få prata med någon annan där som kan hjälpa dig bättre.

ReplyQuote

lol

ReplyQuote

RainbowTail:

Tack för svar!

dom är inte roliga, jag tog två och somnade typ vid 6 tiden på morgonen.
och när jag jäspade fick jag inte in någon luft, och mina ben började darra och jag kände en obehaglig känsla i dem, och jag kunde inte ligga still, fick hålla i gång mina ben hela tiden,. hur ska man kunna somna då?
Jag led otroligt mycket. min kropp ville sova men min hjärna tvingade den att vara vaken. och så fort jag släckte lämpan och blundA så såg jag mönster som rörde sig.

ReplyQuote

lär va ytterst omöjligt att dö av SSRI-preparat, antagligen lättare att blanda alvedon och alkohol, haha

ReplyQuote