Aviseringar
Rensa alla

Övertala en UM:are att skriva ditt användarnamn på en kroppsdel/whatever

vonKissekatt:

och jag ba käft bitch 

Men, varför ville du att hon skulle lägga upp bild? Skeptisk Du trodde inte att hon var hon?

Ja, gillade henne bra. Hon var snäll mot alla och bra Umare!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Får lite aspie genomför skolskjutning-vibbar av den där snubben på förra sidan. Gråter

SvaraCitera
penja

Niklas:
Får lite aspie genomför skolskjutning-vibbar av den där snubben på förra sidan. Gråter

baserat på utseende bara? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

baserat på utseende bara? 

Osäkert vad det är exakt. Men troligtvis mest pga det känslolösa ansiktsuttrycket och den döda blicken.

Typ:
rtx1h4dd_0.jpg

SvaraCitera
penja

Niklas: Men troligtvis mest pga det känslolösa ansiktsuttrycket och den döda blicken.

fair enough! den motiveringen känns vettig, ska ej vara jobbig och bråka massor a la "meeen hallååå man får inte vara sådär dömmandeeeeee"

SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

fair enough! den motiveringen känns vettig, ska ej vara jobbig och bråka massor a la "meeen hallååå man får inte vara sådär dömmandeeeeee"

Det är väl en ganska rimlig invändning egentligen, hade ju inte skrivit så om det var en aktiv användare idag liksom. Men nu är det ju trots allt nio år sedan den lades upp. Dessutom ser ju snubben bra ut förövrigt så ja... Söt

SvaraCitera
Hando

Bell:

Eller hur! Tror vi gjorde till varandra? 

Korrekt! Vill minnas att jag gjorde din sign i min nacke. Letade efter bilden både på google och i externa hårddiskar men försvann nog när UM tog bort bildmapparna man kunde ha. Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

lol är inte det ganon? xD

SvaraCitera
Ice
 Ice

Åh nostalgitråd. Hjärta

SvaraCitera
Ice
 Ice

vonKissekatt:

haha ja såg dem också. hon var så himla trevlig. hoppas hon kommer tillbaka. behövs fler som hon här. 

Hon finns kvar men loggar bara in ibland.

SvaraCitera

Ice:

Hon finns kvar men loggar bara in ibland.

aha tur det iaf

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

lol är inte det ganon? xD

Ingen aning... 

SvaraCitera

aristoteles:

Postar den lite senare ikväll.[y]

Och det gjorde han också.

SvaraCitera

Kan skriva tillbaka om någon skriver mitt ^^
(Kanske)

SvaraCitera
Bell
 Bell

Hando:

Korrekt! Vill minnas att jag gjorde din sign i min nacke. Letade efter bilden både på google och i externa hårddiskar men försvann nog när UM tog bort bildmapparna man kunde ha. Ledsen

Justja.. Jag sparade länge mina i en egen mapp, men tror jag slängt den nu.. Ska kolla sen. Var fick du din? Har för mig att den var på mitt lår? Rodnar

SvaraCitera