*StarNoStar*:
har du BMI 27 så är du överviktig ja.
men harregud töntigt att lita på bmi innan jag började träna så vägde jag 32 kg är 1,46 och jag va inte underviktig då bara lite spinkig men sen när jag började träna gick jag upp 4,5 kg och inte fan va de fett jag fick de va mer muskler så dom som tränar ska inte gå på något jävla bmi jag är inte överviktig är smal och du är omogen
majkie2:
Jag har ett bmi på 32,5
hur mkt väger du och hur lång e du ?! Du gymmar väll så ...
Eurynomous:
170 cm , 77 kg.
inget att klaga över.
dumpad15:
men harregud töntigt att lita på bmi innan jag började träna så vägde jag 32 kg är 1,46 och jag va inte underviktig då bara lite spinkig men sen när jag började träna gick jag upp 4,5 kg och inte fan va de fett jag fick de va mer muskler så dom som tränar ska
om hon var typ lika överviktig innan hon började att träna så är det ju inte direkt muskler som det handlar om eller hur? eftersom, det enligt henne själv. inte hände någonting trots att hon började att träna och åt normalt.
visst, bmi kan vara missvisande när det gäller muskler. men inte annars. och jag undrar vem det är som är "omogen" och en "tönt" igentligen. kolla bara på dina andra trådar.
Dvärg!
Du är ju jätteung, det är säkert bara tonårshullet som kommer
*StarNoStar*:
och jag undrar vem det är som är "omogen" och en "
du naturligtvis
*StarNoStar*:
Dvärg!
och sluta kalla mig för dvärg vet du hur de känns eller
dumpad15:
du naturligtvis
Fail.
dumpad15:
och sluta kalla mig för dvärg vet du hur de känns eller
om du kallar folk för töntar och omogna så får du ta att folk kallar dig för diverse saker.
*StarNoStar*:
folk kallar dig för diverse saker.
ni är bara taskiga
majkie2:
Jag har ett bmi på 32,5 och jag är inte överviktig.
Och bmi är värdelöst, kom ihåg det.
Det är det. Mycket beror på åldern och kroppsformen osv.
jaag_91_:
du är oviktig
Det är vi alla.
DoktorMaJk:
Det är vi alla.
utom jag
Tråden låst på grund av inaktivitet