Har fortfarande inte bestämt mig för om jag bara ska dyka upp plötsligt... Lite drygt att åka tåget fram och tebauge.
JejeX:
Hahah, jo, jag tror jag kommer. Men, men vart ska det mötas och skit. Hänger inte riktigt med.. :/
Ensamvargen:
jag kommer vid 17 tiden stå och smygrunka vid svarta tavlan. Om någon vill veta vägen så får ni joina och/eller förfölja på håll. Om ni inte hittar men vill prata med någon stilig och kunnig man så är mitt nummer 0736161888.
Jonnybravo91:
svarta tavlan
?
JejeX:
Jonnybravo91: svarta tavlan
?
Vid stationen, där det står avgångstider osv?
JejeX:
Vid stationen, där det står avgångstider osv?
Yesbox. Glöm inte hans nummer om det skulle vara något. :3
Kommer också till svarta tavlan kl.17. Ses där.
Peppa mer med peppar!!!!
Up, up and away!
Så kan det gå. Missade tåget = körd.
Ni fick ju iallafall fint väder
Det va mysigt och kul
Hade en mycket trevlig kväll, ville ej sticka så tidigt. :c
Lime är gott, UMare är coola people och Kirby ftw!
Jag har blåa skor:
ville ej sticka så tidigt
Fast varför gjorde du det? Du missade... eh... mycket. Eller ok, en del.
-..---
Det var verkligen inte meningen att bli så... Full. hade ju inte druckit så mycket alkohol, men jag var nervös och rädd så jag tog alldeles, alldeles för mycket ångestlindrande, insomningstabletter och diverse. Det var dumt och det var inte meningen att det skulle sluta som det gjorde.
Men tack Stringis och Passaro för hjälpen i alla fall....
Geigerzähler:
Det var verkligen inte meningen att bli så... Full
Saker händer, ibland blir det bara lite för mycket. Tycker inte du ska må för dåligt över det! Vet inte riktigt vad som hände, jag och Makarooner drog ganska tidigt pga. tåg, hade dock gärna erbjudit ett lyssnande öra ifall det behövts. Glad att burka och passaro fanns till hands i alla fall