när distriktsköterska ba: "jag ringer dig om detta" och så skriver hon inte vilken tid eller vilken dag hon tänker göra det :pPpPpPpPpPpP och så går det inte att svara på meddelandet, eftersom ärendet är klassat som avslutat
Jag har väntat sen 09.30 i morse, tror ni att hon ringer idag?! Jag häller på att dö och behöver nya mediciner snarast
mot vad? :C
dumt.
farbror gugge:
mot vad? :C
allergi och allergiastma :pPpPpPpPp
Kan köpa vissa saker receptfritt förvisso, men ah
Postorderhoran:
dumt.
mm tänk om jag måste vänta i flera dagar? Sitter ju på helspänn och väntar på att telefonen ska ringa! ej hälsosamt att göra det i flera dagar, tror jag.
låter ju som att du har en riktigt kas distriktssköterska
har hon inte ringt än så lär hon inte ringa idag
OF 5:
låter ju som att du har en riktigt kas distriktssköterska
Mm, men kollade på hemsidan och hon är nyanställd. Hon kanske inte riktigt vet hur "mina vårdkontakter" fungerar osv??
OF 5:
har hon inte ringt än så lär hon inte ringa idag
Nintendo:
Mm, men kollade på hemsidan och hon är nyanställd. Hon kanske inte riktigt vet hur "mina vårdkontakter" fungerar osv??
Ja så kan det förstås vara. Men verkar ju bättre att lösa det direkt i sådana fall, istället för att bara skjuta upp det.
OF 5:
Ja så kan det förstås vara. Men verkar ju bättre att lösa det direkt i sådana fall, istället för att bara skjuta upp det.
Aah fast jag känner att jag borde ha ringt direkt istället för att ha bokat tid via internet!! Fast de VILL ju hellre att man använder internet, eftersom det är mer tidseffektivt, så trodde att jag gjorde det rätta. Känner mig lurad
... hon ringde aldrig :c
Ring och tjata imorgon
isola:
Ring och tjata imorgon
Ah, ska nog det. Mår ej braaa idag. Har fått allergisk reaktion mot något, så kan ej andas normal och det kliar massa. Trodde liksom att hon skulle fatta att det var akut när jag skrev att jag ville haa allergimediciner, hon borde ju fatta att det är pollensäsong nu
tror du kan få vänta några dagar...:`/
ennie:
tror du kan få vänta några dagar...:`/
om jag ringer och säger att jag inte kan andas normalt och verkligen behöver min medicin, går det snabbare att få tid då?