Notifications
Clear all

Oh noes!

mittFejt:

När vi väl ses så har vi andra saker som tar upp tiden vi har tillsammans och det blir nästan aldrig så att vi kan sitta ner och bara ta det lugnt och prata.

Då får du ta dig tid. Ert förhållande låter väldigt tråkigt, ärligt talat :/
Om ni inte har tid att ens sitta ned och prata så är det ganska illa. Ni kanske inte borde ha partner just nu om ni är så upptagna.

ReplyQuote
Topic starter

Sofie Peters:

Då får du ta dig tid. Ert förhållande låter väldigt tråkigt, ärligt talat :/
Om ni inte har tid att ens sitta ned och prata så är det ganska illa. Ni kanske inte borde ha partner just nu om ni är så upptagna.

Det är inte jag som inte tar mig tid. Det borde ju vara bådas intresse att få det att funka och jag hoppas ju att hon inser att allt inte är så bra.

ReplyQuote

mittFejt:

Det är inte jag som inte tar mig tid. Det borde ju vara bådas intresse att få det att funka och jag hoppas ju att hon inser att allt inte är så bra.

Jag tror att du kommer att märka att hon inte bryr sig särskilt mycket om hon inte tar sig tid för dig. Om du är hennes pojkvän bör hon se till dig, annars borde hon inte ha pojkvän. Punkt.

ReplyQuote
Topic starter

Sofie Peters:

Jag tror att du kommer att märka att hon inte bryr sig särskilt mycket om hon inte tar sig tid för dig.

Jag förväntar mig inte att hon ska ta mig framför sin karriär, men på hennes fritid kunde man väl känna sig lite mer önskar än vad man gör i dagsläget. Visst kan man vara trött efter jobbet, men själv hade jag tagit mig tid att vara men någon jag älskar. Men det är jag [crazy]

ReplyQuote

mittFejt:

Visst kan man vara trött efter jobbet, men själv hade jag tagit mig tid att vara men någon jag älskar. Men det är jag

Och du verkar vettigare än hon helt enkelt. Antingen tar du ett snack med henne eller så rinner ert förhållande ut i sanden. Sorry.

ReplyQuote

Har du ens pratat med henne om detta, eller ligger du bara och gråter för dig själv?

ReplyQuote
Topic starter

Sofie Peters:

Och du verkar vettigare än hon helt enkelt. Antingen tar du ett snack med henne eller så rinner ert förhållande ut i sanden. Sorry.

Jag vet att det är den hårda sanningen, men som sagt så är det inte så lätt att få tid till att sätta sig ner med henne.

ReplyQuote
Topic starter

Renesmee:

Har du ens pratat med henne om detta?

En stor del av tråden går ut på att jag inte har gjort det. Om du är nyfiken på anledningen så står det i tråden.

ReplyQuote

mittFejt:

Jag vet att det är den hårda sanningen, men som sagt så är det inte så lätt att få tid till att sätta sig ner med henne.

Naturligtvis. Nå, du vet hur det ligger till själv så det är bara att få tummen ur, alternativt inte göra något.

ReplyQuote

mittFejt:

En stor del av tråden går ut på att jag inte har gjort det. Om du är nyfiken på anledningen så står det i tråden.

Ok. Det var inte med min mening att vara så slarvig.

Du borde i alla fall se till att göra det.

ReplyQuote

Läste din förra tråd och såg att du skapat en ny...

mittFejt:

Vet att man borde skaffa sig en hobby eller något, men har inte hittat något jag är sugen på att göra.

Varför vill du inte plugga vidare?

OF 5:

fördelen för dig är ju att du faktiskt förstår precis varför din tjej vill vara för sig själv.

som jag har förstått det, efter att ha läst stora delar av tråden, så kan du inte säga precis varför hon vill vara själv, mer än jobbet. SÅ krävande kan det väl inte vara att jobba, hon måste väl vara ledig ibland? Så något annat är det ju. Kanske det att du inte har några andra, utan att du lever på henne. Hur ser hennes liv ut? Har hon några andra vänner än dig? eller det är bara ni två?

mittFejt:

Skulle ju behöva en hobby där man är social iaf.

Finns tusentals. Bara att välja och braka.. So what om du bara håller på i en vecka, du får iaf någon ny vän, sen kan du hoppa till något annat och få fler vänner som är olika. Har ni inga gemensamma vänner som ni träffar? Typ går ut och festar med och så?

ReplyQuote
Topic starter

Söndersliten:

Varför vill du inte plugga vidare?

För att jag har gått 4år på gymnasier, 4år av bortkastad tid eftersom jag har mått psykiskt dåligt och inte klarat av att vara i skolan. Så varför jag inte "vill" läsa vidare just nu är för att jag inte har några framtidsplaner som jag vill följa, hade jag vetat vad jag hade velat göra så hade jag inte tvekat att läsa vidare. Så det är lite blandat av de psykiska känslorna som sitter kvar och att jag inte har någon framtidsplan som jag brinner för.

Söndersliten:

hon måste väl vara ledig ibland? Så något annat är det ju. Kanske det att du inte har några andra, utan att du lever på henne.

Lever på henne är ju att överdriva, eller? Varför skulle hon ignorera mig för att jag inte har någon annan? Jag kan inte förstå varför det ska vara så svårt att berätta vad som är fel.

Söndersliten:

Hur ser hennes liv ut? Har hon några andra vänner än dig? eller det är bara ni två?

Hon har några andra vänner förutom mig, inte som hon umgås speciellt flitigt med dock. Vad har det med saken att göra?

Söndersliten:

Har ni inga gemensamma vänner som ni träffar? Typ går ut och festar med och så?

Jag ser det som hennes vänner, kan räkna gångerna vi har träffats på en hand om man säger så.

ReplyQuote

mittFejt:

Varför skulle hon ignorera mig för att jag inte har någon annan?

Hon kankse inte menar att ignorera dig, utan vill bara ha lite egentid om det nu är så att du inte har några andra vänner... menar att du kanske skall backa lite, jag har förstått det som om att du "lever" på henne. att du bara har henne som vän och att du bara är med henne. Båda måste ha sina vänner som de kan gå till om de är något, samtidigt som det inte skadar att ha gemensamma vänner.

tänk dig om någon skulle vara med dig hela tiden, ringa och messa och fråga om ni skulle vara eller så.. skulle inte du bli lite galen då? fast du tycker mycket om personen...

Hur är hon som person? är ni lika eller helt okila? har ni samma intressen eller så? Har ni förändrats som personer sedan ni blev tsm eller är ni de samma som ni var när ni träffades?

Sånt kan spela in.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote